Skocz do zawartości

BMWboro

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 520d e39 2003

Osiągnięcia BMWboro

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. BMWboro

    520d co zamiast webasta ??

    z mojego auta wyciągnięto webasto :( o ile coś takiego w mojej wersji występowało ? wiem że została tylko naklejka na kielichu amorka i pod nadkolem zaizolowana kostka i dwa sterczące z góry przewody wodne. prawdopodobnie coś tam było . czy instalował ktoś coś innego od webasta ? np przepływowy podgrzewacz płynu z e 46 bodajże, jak to jest uruchamiane co morze byc potrzebne do odpalenia takiego podgrzewacza ?? ewentualnie kolejna opcja to webasto wyjęte z saab 3.0 dti ?? proszę o podpowiedzi
  2. BMWboro

    520d smarowanie silnika

    zalałem max life synthetic 5w/40 jestem zadowolony praca silnika cichsza niż na castrolu 5w30, a kontrolka która mnie strasznie drażniła na castrolu, to na valvoline jest wzglednie do zniesienia ( nie gaśnie wraz z zaponem silnika ale dużo szybciej niż na castrolu ) bede miał chwile to z rana sprawdze jak długo się pali. polecam valvoline
  3. no i po kłopocie :) przetarty przewód podciśnieniowy co powodowalo że w momęcie kiedy po nagrzaniu silnika elektrozawór chcąć zamknąć egr zabierał cisnienie dla uruchomienia turbo. wymiana wszystkich przewodów pomogła
  4. błędy chodzą po ludziach :) co do wtrysków to wydaje mi się że nie mają nic do gadnia bo jesli jeden by padł to by nierówno chodziła, a jęsli by któryś lał to by waliła dymem niebiańskim z zapaszkiem ropki sytej a tu z rury dumka jakiego kolwiek brak
  5. witam dopadła mnie kolejna usterka ;( po nagrzaniu silnika samochód słabnie w 15-20% mocy poprostu jak na zimno po przekroczeniu 2 tys obr. autko po załączeniu turbiny wyrywało do przodu, to na ciepłym silniku praktycznie tego nie czuć. ekonomizer (czy jak go tam zwą ) wskazówka na maxa a samochód bardzo słabo się buja :( a co najgorszę w trakcie tego przyśpieszania silnik inaczej pracóje jakoś głośniej klekcze czy coś wtym stylu. na jalowym biegu silnik bardzo ładnie sie kręci, pracuje dużo ciszej co morze być przyczyną ? a najgorsze, że dołacza sie ta brzytka praca silnika. morze sie ktoś spodkał z takim przypadkiem??
  6. sprawdze lewe nadkole bo na lewym kielichu pod masko okolice filtra paliwa tylko blizej błotnika widnieje sama nalepka i pozostały dzwie szpili jakby czegoś brakowała ??a co do 520D wiec jak nazwać układ paliwowy jaki wytępuje w tym silniku ?? pompa wysokiego ciśnienia + listwa wydawało mi sie że to comon ...
  7. i rozebrałam i okazało sie że dwumasa to szrot totalny, tarcza troche wybran na bokach więć wstyd ją zostawiać, i oczywiście wszędzie nabity BMW LUK wieć wstawiłem LUKa, najciekawsze jest to że każdy producent przewiduje żywotnośc koła dwumasowego na ok 150tyś km więć radze dbać o samochud a nie go ktaowac chyba ze masie nuwke sztuke. więć: - koło dwumasowe - tarcza - docisk - łożysko 2100 zł brutto po rabatach w hutrowni i śmiga :) :lol:
  8. nie ma żadnej wtyczki w fitrze paliwa wymienałem go pare miesiecy temu z góry filtra przykręcona jest torkxsem zaslepka z oringiem wygląda to na fabryke myślałem moze ze to spacjalnie do zalewania filtra ropą, a no niewiem czy ma to zanczenia ale wyjete też jest webasto zostałą tylko naklejka chyba że wogle niebyło po vinie niemoge zaspecjalnie dojć wersja jest dość uboga ze zwykłym radjem( mały wysfietlacz) welur manual siedzenia nie ma kurtyn jedyne co ponad standart to ładana 3 ramiena wielofunkcujna kierownica
  9. witam mam pytanko które mnie dręczy dłuższy czas. autko kture długo odpala tak jak by brakowało poliwa przy pierwszym odpaleniu. pasowała mi teza ze jezeli nie ma zadnego recznego mechanizmu podawania paliwa w krytycznych sytłacjach np( zapowietrzenia , ewentualnj zmiany filtra paliwa bez wcześniejszego zalania go ropą ) powinna być gdzięś pomka ktura przy włączonym zapłonie poda to paliwo do pompy ciśnieniowej, wyczytałęm ze e39 posiadają pomki progowe jednak moja lalka jej nie posiada przewody są zaślepione jakas kostka elektryczna na dwa piny wiśi jednak w tej kostce nie pojawia sie napięcie w żadnej sytłuacji. czy pomka progowa to kwestia wyposażenia ? a jesli została wyjęta to gdzie mozna znaleść niecie uruchamiające je ?
  10. wiec teraz mam dylemt . regeneracja odpada bo to nie jest auto na sprzedaz , więć zostaje nowe które cześto gesto też jes tczęścią regenerowaną tylko przez jakoś tam firmę np luk , zastanawiam sie nad używanym orginałem tylko teraz jak go sprawdzic i jak zdobyć coś w dobrym stanie ?
  11. witam cięszko mi odlanleść coś konkretnego natemt dwumasy , jakis czas temu zajeżdzająć na cpn ,zaczeło coś rajgolić spod okolic skrzyni po wciśnieciu sprzęglą zancznie rajgolenie milkło. ten mamkament pojawił sie na jakiś nieiwlki moment byłem w trasie więć musiałem jechac dalej i uspokoiło sie wyszytko, od wczoraj boje się uruchomić samochód gdyż łomotanie jest bardzo głośne delikatnie reaguje na pedał sprzęgłą, pod wzgledem dźwięku, biegi wchodzą ciężko. stukot milknie tylko i wyłoczne w trakcie przyśpieszania . wydaje mi się że jest to koło dwumasowe jednak niewiem jak mam teraz do tego podejść, czy można ze sprzegłem w takim satanie podjechać na warsztat czy radzicie żeby auta scholować ewentualnie laweta na którą wjazd może być też ryzykowny pod względem obciązenia sprzęgła ??? jakie mogą być skutki pruby poruszania sie uszkodonym w takim stopniu autem?
  12. BMWboro

    520d smarowanie silnika

    też mi się tak wydaje że po tym przebiegu trzeba trochę zagęścić olej przechodząć na 10w tylko nie wiem czy dalej trzymać się castrola ? płaci sie głównie za markę a nie za jakość oleji dostępnych u nas, a ta specyfikacja bmw ll-04 niewiem dokładnie co oznacza ale pilnowanie jej w nowym aucie to rozumiem ale po 200 tyś kilometrów to już chyba niema większego wpływu
  13. BMWboro

    520d smarowanie silnika

    witam wszytkich gnębi mnie jedno zdażenie, posiadam od niedawan e39 520d 136km 2003r. 213tyś km zalany jest olej castrol egde 5w/40 td , z rana pierwsze dopalenie silnika dość puźno gaśnie mi kątrolka i silnik dość głośno i metalicznie pracoje do czasu zgaśnięcia kontrolki ( czas ok 2-3s.) potem w zależnośi jak długo samochód stoi ale jest lepiej. silnik oleju nie bierze anigrama, wycieków też nie posiada, teraz pytanie czy zmiana oleju pomoże, coś zmieni i jeśli tak, to na jaki proponujecie, bo wydaje mi się jak by ten zabardzo spływał, chyba że jest już problem w ciśnieniu na układnie. proszę o jakieś porady , pomysły
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.