Skocz do zawartości

jasiekkj

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e53 x5 3.0 d 2005

Osiągnięcia jasiekkj

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dziś sprawdziłem czujnik płynu hamulcowego. Po odpięciu czujnika pojawia się informacja CHECK BRAKE WASHER -więc działa. Najwidoczniej czerwona kontrolka z wykrzyknikiem to u mnie wyłącznie sprawa czujnika klocków hamulcowych a nie jak błędnie odczytałem w instrukcji poziomu płynu hamulcowego. Uważam temat za zamknięty. :) Dziękuję tym co starali się pomóc.
  2. Problem mocy rozwiązany :) Okazuje się, że zsunął się cienki czarny wężyk powietrza od jakiegoś urządzonka w czarnej obudowie plastikowej znajdującej się po lewej stronie (nie znam się na mechanice samochodowej więc nie wiem od czego on jest), najprawdopodobniej odpowiedzialny za podciśnienie o którym wspomina kolega tomek 196. Co do kontrolki płynu hamulcowego to dzisiaj zajrzę do czujnika, może coś przymarzło lub zawiesiło się. Pozostanie jedynie CHECK BRAKE LININGS, ale chyba z tym poczekam aż mrozy zelżeją. Pzdr.
  3. Witam, Bardzo proszę o pomoc, może miał ktoś podobne objawy. Od tygodnia mam problem ze swoją x5 3.0d automat z 2005 roku, po lifcie. Silnik nie ma mocy w granicy obrotów 1500-2400 i zachowuje się jakby miał turbodziurę. Dopiero po wciśnięciu pedału gazu następuje redukcja i auto dość dynamicznie wchodzi na obroty. Zauważyłem również, że silnik nierówno pracuje i jakby poddusza się w obrotach 1500-2400. Szczególnie jest to odczuwalne na wysokich biegach. Nie wiem jaki to ma związek z wymianą oleju w silniku, który wykonał mi znajomy mechanik dokładnie tydzień temu, czy też z niskimi temperaturami poniżej -15 st.C jakie w ciągu ostatniego tygodnia mają miejsce w naszym kraju. Dodatkowo dwa dni temu zapaliła mi się kontrolka poziomu płynu hamulcowego na kolor czerwony -ta z wykrzyknikiem (poziom płynu jest zachowany) oraz informacja o zużytych klockach hamulcowych mimo zapasu na oko na jakieś 10 tyś. Co może być przyczyną takiej pracy silnika i czy należy łączyć przypadłość z wymianą oleju, niskimi temperaturami oraz kontrolką płynu hamulcowego??? Auto ma przejechane 175 tyś, przeglądy i wszelkie wymiany elementów eksploatacyjnych wykonuję terminowo. Przejechałem nią 70 tyś. przez 2 lata i jak dotąd nie miałem żadnych problemów. Jeszcze raz bardzo proszę o informacje gdzie szukać przyczyny. Krzysiek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.