Witam, posiadam BMW e34 520i rocznik 89 z skrzynią automatyczną. 1. Pierwszym problemem jest to że zaraz po zapaleniu mogę ruszyć ale jeśli tylko zdejmę mu nogę z gazu to obroty spadają i nie chce na nie wejść lub po prostu gaśnie. Problem ten praktycznie zawsze występuje gdy silnik jest zimny, ale zdarza się też na ciepłym... Ilu mechaników tyle było wersji, ale elektro mechanik po sprawdzeniu obstawił na przepływomierz, niestety nie miał odpowiedniego programu żeby go sprawdzić, ma przyjechać w piątek wiec zobaczymy czy w końcu jakas teoria sie sprawdziła. A wy co o tym sądzicie ? 2. Drugim problemem jest to że czasem zaświeca się kontrolka z zębatką. Jak wyczytałem jest to przejście skrzyni w tryb awaryjny. Samochód mi wtedy jeździ bardzo zamulony i praktycznie nie wkręca sie wyżej niz 2 tyś obrotów. Kontrolka gaśnie różnie czasem od razu po zgaszeniu i odpaleniu samochodu, a czasem bo 20 takich próbach, a czasem po prostu trzeba sie pomęczyć i dojechać w takim stanie i zostawić na noc. Jakie mogą być tego przyczyny ? Bo w internecie jest tego wiele, a i większość tematów to pytanie o kontrolkę gdy nic sie z ich samochodami nie dzieje. Za wszystkie odpowiedzi dziękuje ;) P.S. Nie napisałem ale samochód ma instalacje LPG, ale niestety objawy sa takie same i na benzynie i na gazie...