Skocz do zawartości

skandal_22

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 118d

Osiągnięcia skandal_22

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Map, Jestem na tym samym etapie co Ty. Wentylator świszczy jak szalony, smarowanie nie pomogło i szukam zamiennika. Nowy oryginał znalazłem za 700 pln więc szukam dalej. Napisz jak Twoje doświadczenia z tymi wentylatorami, które wrzucałeś w linkach. Pasują? Z góry dzięki za info.
  2. Szybkie pytanie - czy do wymiany amorków w e87 tył trzeba demontować tapicerkę?? Tak mi właśnie oznajmili w FeuVert i jestem trochę w szoku. Zastanawiam się czy w ch**a nie tną żeby więcej skazować
  3. Koledzy proszę o pomoc. Zastanawiam się nad zakupem felg do swojej e87. Początkowo celowałem w 17", ale zanlazłem taka ofertę: http://allegro.pl/felgi-bmw-e90-oryginal-5x120-stan-bdb-warszawa-i3255391383.html Moje pytanie brzmi-czy one technicznie nadają się do serii 1, tzn czy nie są za szerokie i czy nie wpłyną negatywnie na właściwości jezdne i spalanie? Czy musze stosować jakieś dystanse? I czy mogę na felgę 8,5" założyć węzsze opony niż 235? Obecnie jeżdżę na 205x55x16.
  4. Dobra - jestem po wymianie termostatu głównego. Po przejechaniu ok 100 km w trasie (czas ok 1,5 h) temperatura dalej oscylowała wokół 75 *C. Macie jakieś pomysły? Może jednak tak powinno być w starszych modelach (2004)?
  5. Kupię alufelgi 16 cali, najlepiej oryginały, używki, sprawne, bez opon, cena do 1300 PLN
  6. U mnie w 118d w pełnej serii spalanie w jeździe tylko po mieście (od tankowania do tankowania) wyszło 7,2 l. Sporo zmieniło się kiedy były te mrozy po -20 C, wtedy spalanie wahało się ok. 9 l tylko nie wiem czy to nie jest wina niesprawnego termostatu. W trasie, w normalnej temp. spalanie 5,5 - 6.5 l.
  7. Byłem dziś u mechanika w związku z niedogrzewaniem pieca. Po podłączeniu do kompa gość zdiagnozował jakiś problem z EGR (ale może nie trzeba go będzie wymieniać) oraz stwierdził, że turbo ma trochę za niskie ciśnienie. Na zbyt niską temperaturę zalecił wymianę termostatu głównego (EGR może przywróci do życia, podobno mógł się zawiesić), a na ciśnienie wymianę odmy. Mógłby ktoś to dla mnie skomentować?
  8. Ok, ogarnę temat według wskazań i chyba zacznę przeglądać temat "polecani mechanicy w Wawie". Dzięki raz jeszcze.
  9. Dzięki za odpowiedzi :) szatynwroc - z twojej wypowiedzi wnioskuję, że jeżeli mój główny termostat jest sprawny to powinienem dobić do tej temperatury ok 90 C, tylko może to zając nieco dłużej. Wtedy do wymiany jest tylko EGR - który jak napisałeś przyspiesza proces grzania. Jeżeli natomiast temp ok 90 C jest nieosiągalna bez względu na czas jazdy tzn. że do wymiany są oba termostaty? Czy mój tok rozkminki jest prawidłowy?
  10. Prześledziłem temat, odblokowałem ukryte menu, pojeździłem dziś ok 30 min. po mieście (temp. -5 C), sprawdziłem temperaturę silnika i wynosiła max 75 C. Wnioskuję, że powinienem zmienić termostat. Mam tylko pytanie. Wiem, że są dwa termostaty - główny i EGR. W jaki sposób mogę sprawdzić który jest do wymiany? Podłączenie do kompa? Może jest ktoś z Warszawy kto może to zrobić i zdiagnozować? I jeszcze jedno. Jak taka usterka przekłada się na eksploatację i zużycie silnika?
  11. OK, jakoś poszło. Po prostu wcześniej popełniałem gdzieś bląd...
  12. Moje uszanowanie Koleżanki i Koledzy :D Od kwietnia ub. r. jestem właścicielem czarnej E 87 z 2004 118d. Autko jest z polskiego salonu, obecnie ma nalatane ponad 150 tys. Na wiosnę przymierzam się do zakupu alu felg, a potem zobaczymy na co pozwolą finanse. Jako że jestem mechaniczno-technicznym ignorantem liczę na pomoc i rady bardziej doświadczonych i ogarniętych forumowiczów. Dziś np. spróbuję pozbyć się błędu inspekcji z deski rozdzielczej (service reset) oraz postaram się odblokować ukryte menu :idea: Pozdrawiam, Tomek.
  13. Witam wszystkich. Od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem E87 118 d z 2004r. Polski salon. Mam nadzieję, że na forum znajdę sporo ciekawych informacji dot. mojej Bety i będę mógł liczyć na pomoc i rady bardziej doświadczonych. Na początek chciałem zapytać jak skasować kontrolkę "service" która wyświetla się w związku z koniecznością dokonania przeglądu okresowego. Od razu zaznaczę, że przeglądałem forum jak również YT i wykonanie odpowiedniej sekwencji wciskania przycisków nie pomaga. Robiłem mi.in. coś takiego Błąd jak się świecił tak się świeci. Jakieś rady? Odłączanie aku? P.S. Czy jest tu jakiś wątek w stylu "powitania" na napisanie pierwszego posta?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.