Mam katalizatory...wycinany był filtr cząstek stałych.... reszta siedzi... Dziś byłem u mechanika 1350 pln ---> regeneracja turbo....czyszczenie wszystkiego! ---> 150 pln (po znajomości), olej, nowe filtry około ---> 350 pln. Dodatkowo poprosiłem o wycięcie klapek kolektora + wymianę tarcz i klocków (tył - zimmerman), nowy płyn hamulcowy dodatkowe ---> 450pln (po znajomości)... Nie wiem czy koszt jest tak duży.... w każdym razie usłyszałem, że albo poprzednik mocno przekręcił licznik albo Ja zbyt mocno zasuwam (chodź dziwne bo dbam o turbinę(długo studzę, wymieniam olej i filtry co 15tys) --> co prawda zasuwam! i nie oszczędzam samochodu na obrotach ale ---> http://fan to najważniejsza sprawa...no w podsumowaniu jak pech to pech... Czekam na 21... Jeśli usłyszę, że nie ma sensu inwestować w ten samochód to poleci Honda Civic VII gen Type - R 2.0 benzynka 200km (minus, że przód napęd).... lub to samo Type - S 160km...