Skocz do zawartości

Lukasz8778

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lukasz8778

  • Urodziny 30.11.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 2004r. sedan
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zawód
    Specjalista ds. zarządzania siecią komórkową

Osiągnięcia Lukasz8778

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. U mnie na postoju czasami przestaje chłodzić. Ruszę i znów działa? :mad2:
  2. Wyczyść odmę i wymień filtr - koszt ok. 100pln
  3. Dzięki! Jutro będę grzebał i zobaczymy co wyjdzie.
  4. Błąd!!! Przepraszam z wydruku źle spisałem! kod to 0002 MRS: Belt tensioner driver. Mogę prosić Admina o zmianę w temacie numeru błędu? :mad2:
  5. to prawidłowo ile powinno być?
  6. Witam, Mam problem dotyczący błędu kod 3FB1: Air-mass flow sensor z tego co mi się wydaje jest to czujka w napinaczu pasów od strony kierowcy...Czy ktoś z was naprawiał ten błąd? Mogę prosić o jakąś poradę. Czy wiąże się to z wymianą jakiejś części od pasów czy możliwa jest naprawa przez elektryka/elektronika?? Wiele osób ma podobny problem z matą w siedzeniu ale mechanik mi powiedział, że to mogą być pasy lub ewentualnie jakiś osprzęt powiązany z nimi. Z góry dziękuję.
  7. Ok, dzięki za info. Muszę jeszcze jechać na podkręcenie turbo bo łapie mi dopiero od 2100 a powinni około 1700 z tego co kojarzę. PS: Samochód odzyskał moc i co dziwne spalanie spadło w porównaniu z ubiegłym rokiem. Pozdrawiam,
  8. Myślisz, że adaptacje będzie trzeba robić?
  9. Byłem w sobotę w celu sprawdzenia po warsztacie, który podjął się naprawy turbo i całej reszty na zaciszu i Pana Krzysztofa. Mam niestety do wymiany jeszcze przepływkę i tu mam pytanie jaka powinna być końcówka numeru BOSCH-a jak mam silnik na CR, 150km ale EU3??? PS: Zdaje mi się, że 0 928 400 527 ale nie jestem pewien. Z góry dziękuję.
  10. Mam katalizatory...wycinany był filtr cząstek stałych.... reszta siedzi... Dziś byłem u mechanika 1350 pln ---> regeneracja turbo....czyszczenie wszystkiego! ---> 150 pln (po znajomości), olej, nowe filtry około ---> 350 pln. Dodatkowo poprosiłem o wycięcie klapek kolektora + wymianę tarcz i klocków (tył - zimmerman), nowy płyn hamulcowy dodatkowe ---> 450pln (po znajomości)... Nie wiem czy koszt jest tak duży.... w każdym razie usłyszałem, że albo poprzednik mocno przekręcił licznik albo Ja zbyt mocno zasuwam (chodź dziwne bo dbam o turbinę(długo studzę, wymieniam olej i filtry co 15tys) --> co prawda zasuwam! i nie oszczędzam samochodu na obrotach ale ---> http://fan to najważniejsza sprawa...no w podsumowaniu jak pech to pech... Czekam na 21... Jeśli usłyszę, że nie ma sensu inwestować w ten samochód to poleci Honda Civic VII gen Type - R 2.0 benzynka 200km (minus, że przód napęd).... lub to samo Type - S 160km...
  11. Nie wytrzymałem do 21.04 i pojechałem do znajomego warsztatu... Kolega Krzysztof_Toruń miał rację - sprawca zamieszania to turbina i całkowicie zmielony wirnik :mad2: regeneracja + cała reszta + wyczyszczenie osprzętu - 1500pln. Mam pytanie czy po regeneracji trzeba zwrócić specjalnie uwagę na styl jazdy oraz czy przy regeneracji trzeba zmieniać jakieś ustawienia w kompie??? Ewentualnie o co zadbać? Pozdrawiam,
  12. I pewnie znajdzie się coś jeszcze....;/
  13. Oby to nie był silnik i turbo...resztę jakoś zniosę
  14. Nie wiem sam...faktem jest, że kiedyś jej świst było delikatnie słychać ale od dwóch miesięcy nie zauważyłem by gwizdała;/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.