O! Taka odpowiedź mi się podoba :) właśnie o alternatorze chłodzonym wodą czytałem, ze gdy padnie to duuże koszta naprawy mogą być. Odnośnie Vanosów to jest to niestety wersja na podwójnym Vanosie.. Mam rozumieć, że jeśli nie stukają powyżej tego przebiegu 250k to nie ruszać ich? do Dombrek: Co do tego hamowania przy 130 tego nie wiedziałem i dobrze mieć takie informacje, W sensie, że tak luzy można sprawdzić, także dzieki za radę. Ale.. odnośnie zawieszenia "rzekomo" na wiosnę było robione kosztem 1,5k zł takze jedynie na słowo można wieżyc, wyszło by w prkatyce czy to prawdą jest :wink: A odnośnie drobnostek, o czym na końcu wspomniałeś to jakie prowadnice? łańcucha może? :shock: Dodam, że z rozmowy telefonicznej z właścicielem usłyszałem , że silnik poci się.. Mam tego się bać? Przereślać te BMW? Niby to kwestia jak twierdził właściciel "wymiany uszczelki pod pokrywą zaworów".. Nie wiem co o Tym sądzić.. czy to usterka spowodowana zbyt agresywną jazdą i cisnieniem złym, czy ze starości, wgl jakie mogą być opcje..? Czekam na wasze opinie..