Skocz do zawartości

transam69

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O transam69

  • Urodziny 28.04.1967

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW V12 e66 760Li
  • Lokalizacja
    Legnica

Osiągnięcia transam69

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich miłośników BMW. Ostatnio odpowietrzałem układ chłodzenia: silnik M43: 1. otwórz ogrzewanie na max. 2. odkręć, poluzuj odpowietrznik na chłodnicy 3. nalej płyn do baniaka wyrównawczego ze 3 cm ponad max 3a. cały czas w trakcie nalewania płynu powietrze powinno "wychodzić" prze odpowietrznik 4. UWAGA: cały czas pełna kontrola poziomu płynu w baniaku wyrównawczym 5. i teraz mój patent bo nie słyszałem, żeby któś tak robił (ale jest skuteczne) :D 6. na wlew kładę czystą szmatkę, żeby sobie japy nie pobrudzić i przykładająć usta do wlewu dmuchaw w korek :D :D :D i wyciskam powietrze zalegające w układzie!!!! 7. UWAGA cały czas kontrola poziomu płynu!!! 8. w trakcie wyciskania płucami powietrza w odpowietrzniku pojawia się powietrze 9. jak z odpowietrznika cieknie stale już płyn nie przerywając tłoczenia powietrza zakręcamy odpowietrznik :lol: Całość operacji to kilkanaśćie sekund. Wydaję się bardzo śmieszne ale cholernie skuteczne. (nie ma konieczności dodatkowego uciskanie węży!!) Oczywiście są to moje spostrzeżenia i praktyki na własnym aucie. pozdrawiam jak nie wiem co :hand:
  2. Witam miłośników BMW. Niestety kłopoty z E36. Oczywiście jeździ żadnych zakłócen pracy silnika, ale była konieczność demontażu fotela pasażera: mechanicznie tj. śruby poszły gładko (nasadowy klucz 16). Natomiast odłączenie przewodów (złacza) i ponowne załaczenie spowodowało, że kontrolka na tablicy (czerwona) od poduszki powietrznej świeci :cry: Oczywiście po uruchomieniu silnika kontrolka po kilku minutach gaśnie i jest wszystko OK. Martwi mnie to, że może to mieć negatywny wpływ na bezpieczeństwo. Te przewody to prawdopodobnie zasilanie do napinacza pasów bezpieczeństwa. POMOCY!!!! :modlitwa:
  3. :D :cool2: Dixi, dziękuję jak nie wiem co!!!!! pozdrawiam huraaaaaa! transam69 :jawdrop:
  4. Radio już wymontowałem. Udało się beż problemu. Wziąłem elektrodę do spawania fi 2,5mm, wykruszyłem to świństwo z wierzchu, zrobiłem rozstaw na te otworki, wpakowałem do srodka i radio wyszło jak z masła :D . Mam już numer fabryczny, :shock: BP4836S1469872, , który jest wytłoczony na obudowie teraz prośba o rozszyfrowanie wspomnianego kodu do wprowadzenia, żeby ożywic radioodbiornik w moim BMW :modlitwa: Z góry dziękuję i życzę szerokiej drogi. transam69
  5. Witam wszystkich posiadaczy BMW. Jak nabiorę doświadvczenia w obsłudze mojego auta to bęę dzielił się też doświadczeniami :D Teraz niestety sam potrzebuję pomocy. Zaczęło się od urwanej śruby (mała śrubka od termostatu) i konieczności spawania elektrycznego, żeby ją awaryjnie wykręcić- wszycho się udało, termo wymienione, auto bez problemów odpowietrzone; ale żeby to zrobić trzeba było wyłączyć zasilanie (akumulator) i co za tym idzie radio. Pytanie pierwsze jak zdemontować bezboleśnie radio, wszystkie panele- żeby totrzeć do numeru fabrycznego i ostatecznie za pomocą mądrali od kodów :modlitwa: urucomić radio (oczywiście po otrzymaniu właściwego kodu). Drugie zagadnienie to właśnie kod ale to później. Dla przypomnienia moje radio to BMW REVERSE RDS.Trochę się rozpisałem :duh: pozdrawiam transam69
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.