Skocz do zawartości

Lukasz_432

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E36 318i 1992

Osiągnięcia Lukasz_432

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jestem totalnym amatorem mechaniki. Może mi ktoś powiedzieć jaki to będzie koszt w jakimś warsztacie ? .
  2. Lukasz_432

    Kupno BMW E34

    To tak. 4.0 jest bardzo ciężko znaleźć w "normalnej" cenie i stanie. Z wszystkich wypowiedzi wywnioskowałem że najlepiej brać 535 lub 525 (192KM) . I tak chyba uczynię ;). Wiadomo najlepiej by było M5. Ale niestety tyle pieniążków nie posiadam :(. Teraz tylko prosił bym was o rzeczy które najlepiej sprawdzić by nie kupić ładnej skarbonki. Na co zwracać uwagę ? . i czy duża różnica przesiąść się z e36 na e34 ?. A do wydania myślę że to nie jest mało tak 6-7 tys.
  3. Lukasz_432

    Kupno BMW E34

    Witam,na wstępie chciałbym przeprosić gdyż pewnie to zły dział. Ale proszę o radę. Mam bmw e36, ale naszła mnie ochota na kupno drugiego BMW. Decyzja zapadła i chce E34. Tylko mam problem z wyborem silnika, nie znam się za bardzo. Chce aby autem dało się jeździć. Więc z wstępnych ustaleń skusił bym się na: 525 (192KM) , 530 (188KM), 535 ( 211KM). Jest też wersja 530 V8 ale bardzo mało. Czym większa moc tym lepiej. Więc moje pytanie które z tych silników będzie najlepszy i czym się kierować przy kupnie. Jakieś czułe punkty, z jakimi usterkami lepiej nie kupować itd. Dziękuję ;)))
  4. Teraz po dłużej diagnozie. Mogę stwierdzić że dzieje się tak gdy samochód się nagrzeje. Gdy odpalam to na zimnym chodzi tak jak powinien, a gdy tylko się zagrzeje to nierówno pracuje, wrażenie 70KM, i szarpie do 2 tys. obrotów potem już normalnie tylko że wolno.
  5. Kurde, czyli generalnie poważna usterka . Bardzo to męczy. Bo gdy chce przycisnąć to akurat nie mogę bo nie idzie to wgl.
  6. No i tak będę musiał zrobić . ; ). Mam nadzieje że nie wyjdzie zbyt dużo :roll:
  7. właśnie a pro po rozrządu, to przebieg jest niby 185k. Kobieta jeździła nim 2 lata, i mówiła że rozrządu nie robiła. Według obliczeń trzeba go zrobić przy przebiegu 200k.
  8. No to bez warsztatu się nie obejdzie, bo nie mam tego miernika .
  9. Witam. BMW e36 318 `92r. Czasami mam tak, że jak ruszam to tak jakby miała mi zgasnąć. Jest wtedy efekt szarpania. Po ruszeniu szarpie do dwóch tysięcy. Potem przestaje ale zachowuje się jak by miała z 70KM. Strasznie wolno wkręca się na obroty. Ponadto gałka zmiany biegów zaczyna się trząść jak w jakimś traktorze. Ogólnie wrażenie przyspieszania jest jakbym jechał po lodzie. Za jakiś czas znów jeździ dobrze, rusza ok, przyspieszenie ma takie jak miała. Co może być winne? :mad2: _________ Poprawiłem tytuł. Proszę zapoznać się z tym: viewtopic.php?f=68&t=120678 . Następnym razem będzie ostrzeżenie. /mattiss
  10. Lukasz_432

    Szyberdach

    jaki to będzie koszt?
  11. Lukasz_432

    Szyberdach

    Witam, mam taki problem z szyberdachem, bo normalnie otwiera i zamyka korbka działa z tym że nie wraca do swojej pozycji. Cały czas dynda co przeszkadza mi to w patrzeniu w lusterko. Muszę wkładać chusteczkę aby było na wcisk. Co trzeba tam zrobić?
  12. Wymieniony w alternatorze: Stojan Łożyska +nowy pasek Łącznie 320zł. Teraz chodzi cichutko.
  13. To tak koledzy. Dziś się chyba po części wyjaśniło. Te dwa pierwsze objawy to niestety alternator. Dziś go kręcę i cholerny pisk. Kumpel patrzy a tu zablokował się pasek, w ogóle się nie kręcił. Obluźniłem pasek i jutro odpalam i jadę jak najszybciej do mechanika. Te stukoty z silnika to były jak się okazało z alternatora przysłuchałem się i to na 99% to. A te szorowanie to chyba z tyłu most. Ale piszą na forum że jak nie cieknie to można jeździć. Napisze jutro co i jak. Dzięki ;)
  14. Witam wszystkich jestem szczęśliwym posiadaczem bmw e36 318i z 1992 r. Problem mam taki że wyświetla mi się kontrolka akumulatora. Świeci się cały czas. Drugi problem że w silniku coś wydaje dziwny dźwięk, zaraz po uruchomieniu silnika jest efekt "lokomotywy" że coraz szybciej coś zaczyna trzeć u kumpla w 316 tak nie jest. Trzeci i mam nadzieje ostatni problem, podczas jazdy coś trze z tyłu. Czym szybciej się jedzie tym głośniej trze, nie zależnie czy z gazem czy bez. ____ Proszę się nauczyć tytułować wątki, bo będę je zamykał. mattiss
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.