Skocz do zawartości

Anusia

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 325i coupe 1993
  • Lokalizacja
    Czestochowa
  • Zawód
    Nauczycielka

Osiągnięcia Anusia

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Heja! Dziekuje sebastian1984men za poradé jednak okazalo sie wstepnie ze to..... pompa wody :/ Lala sie woda po alternatorze, rozruszniku i reszcie i dlatego po jakims czasie nastepywal spadek mocy. Na razie to jest na pewno do wymiany, zobaczymy jak dalej....
  2. Witam! Mam dosyc niespotykany problem z E36. Rano wsiadlam do samochodu i odpalilam bunie (bez zadnych problemow) zeby troche sie zagrzal silnik. Gdzies po 4 minutach odsniezania wsiadlam do samochodu i zobaczylam ze zapalily sie kontrolki od ABS i kontroli trakcji. Poza tym bunka jest na sekwencji ale komputer od gazu zgasl i nie dalo sie go wlaczyc. Radio wylaczylo sie samo. Jednak silnik chodzil normalnie wiec pojechalam. Trakcji i absu nie bylo wogole. Po paru kilometrach silnik zaczal falowac i przygasac. Zaswiecila sie kontrolka od klockow hamulcowych i pasow. Pedal gazu nie odpowiadal, znaczy moglam gazowac ile chcialam na pierwszym biegu ale samochod tylko sie toczyl i ciagle tak jakby przygasal. Dotoczylam sie na chodnik. Zgasilam bunke ale juz nie zapalila. A wycieraczki chodzily jak w starych poczciwych maluchach - zanim zebraly deszcz to juz nic nie bylo widac. Takze wiekszosc wskazywalo na akumulator. Scholowalam bunke i za pare godzin jak wrocilam z pracy znow ja zapalilam i zapalila od pierwszego razu (dodam ze pare godzin wczesniej rozrusznik ani razu nie krecil). Jednak za jakies 5 min jak samochod chodzil znow sie zaczelo robic to co wczesniej - najpierw kontrolki od abs i trakcji a potem silnik przygasal i reszta kontrolek az w koncu zgasl. Zacholowalam ja do mechanika a wczasie drogi to i wycieraczki i nawiew na szybe przestaly dzialac. Mechanik jeszcze do niej nie zagladal ale na poczatku stwierdzil ze akumulator. Jednak sprawdzil na szybko i akumulator jest dobry. Z reszta byl wymieniany w zeszlym roku. Na prawde pierwszy raz mi sie to zdazylo i nie mam pojecia co to jest. Dzien wczesniej wszytsko normalnie chodzilo. Moze mieliscie juz podobne sytuacje z Waszymi 'bunkami' dlatego pisze i prosze o pomoc :( Moze to sonda? Moze komputer pokladowy? Po zapaleniu silnika zadnych bledow nie wskazywal (oprócz sprawdzenia stanu plynu chlodniczego ale dzien wczesniej byl dolewany). Nie wiem... Przez pierwsze 5 min samochod chodzi normalnie po 5 minutach siada wszytsko po kolei :/ Z gory dzieki za odpowiedzi!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.