Skocz do zawartości

rufi79

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i; 2001

Osiągnięcia rufi79

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam ponownie. Mam następujący problem. Otóż pływak lewy wymieniałem już dwa razy, bo za każdym razem po któryms tankowaniu się psuł. Po wymontowaniu okazywało się, że jest połamany . Myślę, że przyczyną jest tutaj zahaczanie się drutu z płytwkiem o rurę pompy strumieniowej. U mnie ta rura jest jakoś tak dziwnie wygięta, jakby troszkę załamana w jednym miejscu. Jak tankuję pod korek, pływak idzie do góry, w którymś momencie zahacza o rurę i dalej nie może się podnosić. Ramię z drutu działa jak dzwignia na plastik i go łamie. Próbowałem wyciągnąć tą rurę z pompą pływakową,aby wymienić na inną, prostą, ale one idzie gdzieś w głąb komory i az cholerę nie mogę jej wyrwać. Czy ktoś próbował to kiedyś wymieniać?
  2. Witam ponownie. Mam następujący problem. Otóż pływak lewy wymieniałem już dwa razy, bo za każdym razem po któryms tankowaniu się psuł. Po wymontowaniu okazywało się, że jest połamany :shock: . Myślę, że przyczyną jest tutaj zahaczanie się drutu z płytwkiem o rurę pompy strumieniowej. U mnie ta rura jest jakoś tak dziwnie wygięta, jakby troszkę załamana w jednym miejscu. Jak tankuję pod korek, pływak idzie do góry, w którymś momencie zahacza o rurę i dalej nie może się podnosić. Ramię z drutu działa jak dzwignia na plastik i go łamie. Próbowałem wyciągnąć tą rurę z pompą pływakową,aby wymienić na inną, prostą, ale one idzie gdzieś w głąb komory i az cholerę nie mogę jej wyrwać. Czy ktoś próbował to kiedyś wymieniać?
  3. Podłożono kawałek dechy i grubej gumy. Misce nic sie nie stało. Pod prawą poduchę trzeba było podejść jednak pod łapę silnika, be za miskę było z tej strony troszkę za nisko i poduszka nie chciała wyjść.
  4. Wymienione. Silnik podniesiony za miskę olejową.
  5. Witam, Może ktoś podpowie jak wymienić w E46 318i? Za chiny ludowe nia ma dojścia od spodu lewarkiem pod łapy silnika. Można podnieść za miske olejową?
  6. Mam pytanko trochę z innej beczki. Chciałbym wymienić poduchy silnika. Próbowałem się do tego zabrać sam, ale poddałem się ze względu na niemożność podniesienia silnika. Chciałem koniecznie jako punkt podparcia obrać łapę silnika, do której jest przykręcona poduszka, ale niestety prawie nie ma do nich dojścia od dołu...nie przy tym silniku. Zmieści się tu tylko sienki bolec//rurka co jest niestabilne. Zastanawiam się, czy bezpiecznie bedzie podnieść silnik za miską olejową podkładając jakąś grubą dechę i lewarując? Ma ktoś doświadczenia w tej materii?
  7. Witam, Panowie, czy zamieniając miejscami sondy przed katalizatorem nic się nie stanie? Wydają się być identyczne.. jednaj w realoem mają inne numery? Mam tu na mysli numery części 11787512975 i 11787512976 z http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AY71&mospid=47632&btnr=18_0643&hg=18&fg=10.
  8. Witam, Sonda a allegro zdaje się być ok. Po wymianie i przejechniu kilku kilometrów kontrolka check engina sama zgasła. Wykasowałem też błędy. Mam nadziaję, na długą i bezawaryjną jazdę. Acha, jeszcze dwa czujniki cofania do wymiany i moja bunia bedzie w pełni sprawna :D Dzięki za wskazówki Panowie.
  9. Witam, Wtyczka i przewody sprawdzone. Wyglądają ok. Namierzyłem taką sondę na allegro, używka Bosch za 100PLN. Gościu pisze, że jest sprawna. Chyba ją kupię na próbę, a noż widelec będzie ok.
  10. Witam ponownie, Kuipłem czujnik Febi. Zobaczymy ile wytrzyma :? . Teraz w live data nie ma już !120, jest 117. Czy ta wartośc jest ok? Dalej kolej na sondę lambda. Oto zrzut z live data: http://img855.imageshack.us/img855/1889/lambdaw.png Panowie, która to sonda: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AY71&mospid=47632&btnr=18_0643&hg=18&fg=10
  11. Witam, Rozebrałem dzisjaj wskażnik paliwa z lewej strony. Okazało się, że plastik jest połamany i kabelki zwisają sobie swobodnie w baku :( . Raczej nie do naprawy. Wyjąłem pływak i sprężynę, trzeba będzie zakupić nowy, kable zostawiłem... . Niestety mimo usilnych prób nie mogłem wyjąć całości. Węże i metalowe druty haczyły o krawędzie otworu. Napiszcie proszę, cz te węże nie są jeszcze gdzieś podłączone w głębi baku? Nie chciał bym czegoś urwać... a pewnie po zakupie trzeba bedzie jednak wyjąć całość.
  12. Witam, Dziękuję za informację. Wygląda na to, że będę musiał kupić ten czujnik. Na stronce AUTO-VOLL kosztuje 437PLN. Zakładam, że to jest oryginał...? Jednakże wklepując numer tej części w google znajduje sporą ilość tańszych, takich firm jak Meyle(114PLN) czy Febi. Co myślicie o tych firmach? Opłaca się zaoszczędzić 3 stówki :?:
  13. Hej, Tak dla pewności: ten wadliwy czujnik to nr 4 ale po prawej czy lewej stronie rysunku? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AY71&mospid=47632&btnr=11_3296&hg=11&fg=15 Na schemacie są też oringi - mogę bez problemu zamontować te same? Trudno wyjąć te czujniki?
  14. Ja za bardzo nie wiem jak interpretować te wartości. Z live data mam coś takiego: http://img854.imageshack.us/img854/9022/motor5.jpg http://img818.imageshack.us/img818/3509/motor4.jpg http://img46.imageshack.us/img46/3831/motor3o.jpg
  15. Dziękuję za informację. Sprawdzę to. Dzisiaj podłączyłem jeszcze raz komputer(jest ciut cieplej :wink: ) i mam jeszcze jeden błąd: http://img32.imageshack.us/img32/6158/motor7l.jpg Wydaje mi się, że to może być czujnik impulsów wałka rozrządu. Czy błąd ten wskazuje jednoznacznie, że czujnik jest uszkodzony i do wymiany, czy może być inna przyczyna? Z góry dziękuję za podpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.