Skocz do zawartości

PajoE30

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 320i 1990

Osiągnięcia PajoE30

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. I wszystko jasne, wypaliła się uszczelka pod głowicą, bo poprzedniemu właścicielowi nie chciało się plantować głowicy, i poszła uszczelka. koszt naprawy 600zł, FAJNIE!! :((((((
  2. był obłożnie chory :), dzisiaj idę wraz z nim mierzyć ciśnienia, najprawdopodobniej poupalało zawory od ubogiej mieszanki na LPG (II generacja) w dodatku na śrubie. Jestem roszke poddenerwowany:). Dam znać jak rezultaty. :)
  3. Dzwonił mechanik jutro sprawdzamy ciśnienie.:). Podobno w tych silnikach od czasu do czasu trzeba podregulować zaworki ale tak słyszałem tylko :)
  4. Witam! Jestem świeżo upieczonym użytkownikiem, przepraszam za ewentualną nieprecyzyjność itp.;) Lecz mam problem ze swoją E30, problem powstał podczas spokojnej jazdy, mianowicie powstało to podczas normalnej jazdy, usłyszałem że nie pracuje na wszystkie gary, wymieniałem wszystko dosłownie świece kable kopułke , przekładane były wtryski, po tych zabiegach auto zostało podłączone pod komputer ,błędy zostały pousuwane, lecz nie pracuje dalej na te cylindry, zapomniałem dodać auto posiada instalacje lpg. Panowie doradźcie coś bo naprawdę nie wiem w co ręce wsadzić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.