Skocz do zawartości

kuba_astr

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kuba_astr

  • Urodziny 10.05.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D 150PS 2003'
  • Zawód
    IT

Osiągnięcia kuba_astr

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki! Sprawdzę to wszystko, też mi się wydawało to że sterownik poszedł.... A mogę prosić o szczegóły dotyczące tego tłumika drgań? Nie spotkałem się... Koło dwumasowe też warto by sprawdzić chociaż nie wiem czy jest to w ogóle możliwe.... Dzięki za info! K
  2. Witam! Jako że jestem na forum świeży, chciałbym się szybko przedstawić. Jestem Kuba, używam kolejne już BMW i tak pozostanie na wieki, i mam ciekawe spostrzeżenia.... Mianowicie mam problemy z Odpalaniem po dłuższym postoju (~2, 3 dni) oraz mocnym kopceniu przy wyprzedzaniu, oraz drganiach przy postoju na światłach lub na parkingu. Mam inpę, przeprowadziłem szybkie rozeznanie i wrzucę je do wątku. Sprawa1: odpalanie. - jak jest zimny, po dłuższym postoju, to długo kręci rozrusznikiem zanim odpali (~20/30s) nawet przy temperaturze 10stC. Sprawa2: kopcenie. - przy wyprzedzaniu i to nie ma znaczenia czy po 200km jazdy na autobahnie czy w korkach zawsze przy wyprzedzaniu wali zasłonę dymną za sobą i to sporą. Nie mam przerobionego układu wydechowego, wszystko jest oryginalne z roku 2003. Sprawa3: wibracje. - Wibracje zdarzają się zawsze jak stoję na światłach, wtedy obroty spadają o ok 100obr/min i trzęsie mi kabiną jak tojtojem :), czasami zdarza się że przy wrzuceniu luzu przy dojeździe skaczą obroty o ok 300obr/min w obie strony, ot tak sobie. A teraz zrzuty z inpy (błędy i info, zaciekawiła mnie rozbieżność na przepływach): http://lh5.googleusercontent.com/-zFoZBLLm7Po/TvuYi9FmlKI/AAAAAAAADCs/P3hWD824MvI/s800/1.jpg http://lh4.googleusercontent.com/-gv7cZz9ZO6M/TvuYZRvvUzI/AAAAAAAADCs/f7F-ALjEQXw/s800/2.jpg http://lh6.googleusercontent.com/-WvjuTGeBISU/TvuYZA1-o-I/AAAAAAAADCs/dF_7ITvyA7Y/s800/3.jpg http://lh4.googleusercontent.com/-zEaZ7BvCqdo/TvuYZTb7fuI/AAAAAAAADCs/9Z-rqgcCEik/s800/4.jpg http://lh3.googleusercontent.com/-TJZ6yeKPL3I/TvuYe3AEdTI/AAAAAAAADCs/ptGHZL0gNeU/s800/5.jpg http://lh4.googleusercontent.com/-n2WHko7SgHI/TvuYfG2A9fI/AAAAAAAADCs/T74UCJdx2Rc/s800/6.jpg http://lh4.googleusercontent.com/-gNhJYrKJpkE/TvuYeqKC2_I/AAAAAAAADCs/UJ82g1TzGXU/s800/7.jpg http://lh4.googleusercontent.com/-CLhpiBiM6Cs/TvuYhdyX95I/AAAAAAAADCs/wtQqaQa5gk0/s800/8.jpg http://lh3.googleusercontent.com/-bHgr6a6ML3g/TvuYiayukbI/AAAAAAAADCs/lQi_0l_ixL0/s800/9.jpg Selective mass adj i rpms są bardzo ciekawe, chociaż błędy wskazują na uszkodzone świece żarowe (wymieniane 10 miechów temu!) Dzięki za feedback! PoZdrawiam, Kuba
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.