Skocz do zawartości

maniekwd

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 540 touring

Osiągnięcia maniekwd

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam Mam e39 540 juz 7 lat( 6 lat na gazie ) i miałem przez 3 lata właśnie podobny problem problemy z odpaleniem, gaśnięcie zaraz po odpaleniu nierówna praca ( zaraz po odpaleniu ) w trakcie normalnej pracy silnika - żyleta -zgodnie z sugestiami "expertów" wymieniłem pół osprzętu min odmę ,świece, czujniki wału i wałka, cewki , przewody , sondy itp i [BAD] -przez dwa lata wydałem ponad 3000 zł na w/w części i nic , w końcu wkurzyłem się i odżałowałem na ASO w krakowie _ misiak sprawdzono dokladnie wszystko i co sie okazało- naciagnięty łańcuch rozrządu - przez co brak synchronizacji czujników wału i rozrządu- komputery pokazują zamiennie błąd czujników ( dodatkowo jeszcze okazało sie mam dalej żle działajacy czujnik położenia wałkanowy zamiennik za 300 zł orginał 450 - tylko oryginał zaden zamiennik bo i tak wrócicie do orginału ) powiecie niemożliwe no tak auto ma przebieg 400 tys a łańcuch podobno 800 czyli w\g producenta "to the end" ale jest to gwarancja na zerwanie a nie na rozciagnięcie ...wymiana łańcucha , prowadnice 1 koło montaż 4200 no nie w serwisie bo tam 10000 .... !!! ale ... samochód pali jak nowy bez wahań pływań od 1 strzała bez dodawania gazu już 7 miesięcy po naprawie ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.