po zastosowaniu się do wskazówek wymieniłem kość kodującą i obrotomierz zaczął działać poprawnie (wolne obroty dość nisko bo 750 obr./min, ale odcinka prawidłowo, bo 6500 obr./min) :cool2: niestety ekonomizer wskazuje bardzo wysokie wartości, na 90% nie mające odwzorowania w rzeczywistości, np. przy stałej prędkości około 80 km/h na piątym biegu, wartość to 15l/100km. Przy przyspieszaniu, nawet delikatnym, 30+. Fakt, że nie miałem okazji zmierzyć ile autko mi pali (nowy nabytek, a do tego to moje drugie auto do zabawy, na co dzień stoi w garażu), ale od zatankowania do pełna zrobiłem jakieś 250km, a więc gdyby była to prawda to właśnie kończył by mi się bak, a tak nie jest (jest prawie full wg. zegarów). Stąd mam jeszcze jedno pytanie, bo może i ekonomizer nie jest tak ważny, ale lubię jak mi wszystko działa w 100%, czy ktoś ma jakiś pomysł na rozwiązanie problemu? Pozdr