Skocz do zawartości

grzegorzrwd

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 318is
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia grzegorzrwd

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. po zastosowaniu się do wskazówek wymieniłem kość kodującą i obrotomierz zaczął działać poprawnie (wolne obroty dość nisko bo 750 obr./min, ale odcinka prawidłowo, bo 6500 obr./min) :cool2: niestety ekonomizer wskazuje bardzo wysokie wartości, na 90% nie mające odwzorowania w rzeczywistości, np. przy stałej prędkości około 80 km/h na piątym biegu, wartość to 15l/100km. Przy przyspieszaniu, nawet delikatnym, 30+. Fakt, że nie miałem okazji zmierzyć ile autko mi pali (nowy nabytek, a do tego to moje drugie auto do zabawy, na co dzień stoi w garażu), ale od zatankowania do pełna zrobiłem jakieś 250km, a więc gdyby była to prawda to właśnie kończył by mi się bak, a tak nie jest (jest prawie full wg. zegarów). Stąd mam jeszcze jedno pytanie, bo może i ekonomizer nie jest tak ważny, ale lubię jak mi wszystko działa w 100%, czy ktoś ma jakiś pomysł na rozwiązanie problemu? Pozdr
  2. No i lipa :mad2: kupiłem licznik na alledrogo rzekomo od e30 316i, i wszystko fajnie działa, ale obrotomierz pokazuje złe wartości, tj. na biegu jałowym pokazuje około 400 obr./min, a odcięcie wg. obrotomierza następuje przy około 4250 obr./min, co na 99% nie jest prawdą (silnik się nie dławi, pracuje równo i ma osiągi na poziomie tego auta) Zastanawiam się zatem w czym jest błąd, może ktoś się pomylił i licznik ten pochodzi od R6 a nie R4 :?: Proszę o pomoc, bo nie wiem czy to z licznikiem coś jest nie tak (kupowałem go jako licznik od 316i, a więc R4) i czy mam go reklamować, czy może powinienem odwiedzić elektryka, bo tutaj tkwi problem :cry: Aha i jeszcze jedna ciekawostka, licznik jest do 240 czyli tyle ile być powinno, obrotomierz wyskalowany tak samo jak poprzednie zegary, ale wyskalowanie ilości paliwa jest do 60l (w poprzednim 55l), co przypuszczalnie może oznaczać że jest to z silnika R6. Proszę o info kogoś kto ma np. 325, do ilu ma wyskalowany poziom paliwa. Dzięki
  3. Zgadza się, dokładnie taką informacje uzyskałem, że bateryjki są odpowiedzialne za działanie obrotomierza i ekonomizera, a to właśnie mi nie działa. Dodatkowo mam problem ze wskaźnikiem temperatury, ale to już nieistotne, zakupie z alledrogo jakiś licznik od 4 garów wyskalowany do 240kmh i powinno być ok
  4. wielkie dzięki, jeśli chodzi o sam licznik, to napiszę czego dokopałem się na innym forum, ktoś zasugerował że można wymieć baterie, które są w środku i to może pomóc. U mnie niestety baterie te były zalane jakąś mazią i nie dało się ich wyjąć bez uszkodzenia mocowań, a więc u mnie to nie pomogło, ale może komuś ta informacja się przyda :D ps. mam nadzieje ze obecny tytuł jest zgodny z regulaminem
  5. Cześć! Mam taki problem, jestem posiadaczem e30 318is, które to zakupiłem z niedziałającym licznikiem/zegarami. Chciałbym zakupić używane sprawne zegary i zrobić podmiankę, jednak nie wiem czy mam szukać licznika tylko z 318is (niestety obecnie brak na allegro), czy może pasują do tego modelu zegary z innych modeli silnikowych? Dodatkowym utrudnieniem jest to, że wyjąłem swój licznik i się okazało że mam go podłączanego tylko dwoma kablami (tyle ma moja instalacja), a są trzy gniazdka... tak więc niewykluczone że mam licznik od innego modelu i to jest powód złego działania... Czy ktoś się orientuje, jak najlepiej rozwiązać problem? co zakupić? a może ktoś posiada is'a z działającym licznikiem i mógłby napisać jakie są nr seryjne tej części (u mnie 616.044.4335) Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.