Skocz do zawartości

jaffpl

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e83

Osiągnięcia jaffpl

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jak ktoś montuje HID 6000K kupiony na bazarze to faktycznie nie oślepia, bo taka lampa w ogóle nie świeci, poza oślepianiem innych kierowców. Przechodziłem przez te zabawy kupując D2S Philipsa z allegro, "markową" MB - (niestety okazało się potem, że podróbę) i "markową" VW (też podróbę). NOWE żarówki świeciły słabiej niż stara, która przejechała 120tyś km. Zmieniałem zapłonnik (na żarówce), przetwornice i nic. Problem zniknął po kupieniu w serwisie zamienników philipsa. Normy są po to, żeby je spełniać. Jak chcesz ominąć to z głową. Tyle czasu poświęconego na "legalizację czegoś, co nie dostanie homologacji", że zarobiłbyś na oryginalne lampy x.
  2. Mam dla kolegów dobrą wiadomość. Bebechy do komputera DVD mk4 kosztują w serwisie 340 brutto (+ kaucja 450 na zwrot starego napędu). oznakowanie na starym dvd miałem DVD3.5 a kupiony to DVD m5. Od 2 dni smiga w aucie i czyta dvd bez problemu. Po numerze częsci pasuje do większości BMW. To jest napęd dvd z laserem, wymiana polega na odkręceniu 4 śrubek wypięciu jednej taśmy i jednej wtyczki.
  3. Może ktoś pomoże? Jak wrzucę DVD to czyta ok tygodnia, po czym wyskakuje błąd i płyta jest porysowana na szerokości 1 cm ok 80% od krawędzi (wokół płyty). Na CD chodzi już 2 miesiące i nie mam żadnych zastrzeżeń? Czy to wina lasera i wymienić sam laser czy trzeba się wykosztować na cały napęd DVD 4.6? X3 2008 MK4, navi dokładana wg nalepek rok prod 2007
  4. jesli kasuja ci sie wszystkie ustawienia tzn ze na chwile brakuje pradu w samochodzie - po rozlaczeniu klemy masz dokladnie te kontrolki, 0 stan dziennego przebiegu i brak godziny. I jak się dziwic ze xenony przygasaja. Najpierw sprawdz czy nie masz poluzowanej klemy w aku w bagazniku, potem najlepiej jak ktos sprawdzi czy masz sprawną klemę plusową (tam jest ladunek piro), bezpieczniki, mocowanie kabli do alternatora :]
  5. hehehe, nie pękaj. Nagraj sobie softa... np v32 nocdzien i włóż do czytnika DVD... i powinno się naprawić. Jakby zginęła perspektywa to musisz wejść w ustawienia navi (w radiu) i aktywować Pespektywe.
  6. Ja kupilem od govicara z instalacja i wzmacniaczem za 2500. brakowalo anteny dachowej, anteny bluetooth, mikrofonu, kabla do mikrofonu i modulu bluetooth. Dokladnie sprawdz czytnik plyt DVD... moj rysuje plyty DVD po jednym dniu. Jak mam mapki nagrane na CD to dzialaja bez zastrzezen juz pol roku :] z doswiadczenia wiem, że jak nie bedziesz miał oryginalnej anteny gps (w pletwie) to nie bedzie komunikatow TMC. http://allegro.pl/kompletna-instalacja-nawigacji-bmw-x3-e83-lift-i2199372705.html jak negocjowalem cene to sie chwalili ze maja tego w cholere ;) masz pytania to wal, bo sam montowałem to wszystko w aucie :]
  7. X3 lift 2,0 177ps automat. ostatnie 30000 mam 8,1 srednio - 35% miasto, 65% albo 180 autobahn, albo szybka trasa z czestym wyprzedzaniem.
  8. Harley-23, mozesz cos wiecej powiedziec co z tym EGR? wymienione, przeczyszczone czy co? mam dokladnie ten problem, tyle ze ta kontrolka juz 2 razy sama zgasla i zapalila. W momencie jak sie zapala to jest delikatne szarpniecie. 3 miechy temu podlaczalem kompa (brak swiecacej kontrolki) - mialem blad turbiny, a po zapaleniu kontrolki (2 tygodni temu) blad nastawnika i przeplywki. Z kontrolka czy bez zbiera sie bardzo ladnie ale chcialbym miec porzadek w komputerze. x3 2.0 lift 177ps automat 2008 przebieg 65000
  9. jaffpl

    Mokry dywanik x3

    spadł waz odplywowy dachu albo ktos zdejmowal tapicerke z drzwi i nie przykleil dobrze pianki. Lac woda po bocznej szybie i sprawdzic czy nie przecieka miedzy drzwiami a boczkiem.
  10. ja też dokładałem navi do swojej x3. bez bt (okablowanie mam), anteny gps (bo wymieniłem przy naprawie auta) - w mercedesie na nieoryginalnej nie działa mi TMC. Monitor, radio, naped dvd, wzmacniacz + okablowanie = 2500zl troche dużo, ale zależalo mi na kablach. Robota 2 dni, lutowane byly tylko kabelki do wzmacniacza antenowego (bo w wiązce ucieli) i wymiana przewodu spryskiwacza tylnej szyby. Całość podłączenia do pojazdu to jedna jedyna wtyczka x322 za radiem (8 pin) i do niej trzeba doprowadzić zasilanie ze skrzynki. Do demontażu, tunel środkowy, kanapa, lewa tylna ćwiartka, tylny dywanik, plastiki progów i oczywiście panel radia i schowka. Co prawda mam parę problemów, może ktoś pomoże? - zaginęła mi kartka z rozpiska bezpieczników, - do których numerów bezpieczników podpina się pin 1 i pin 3 z wtyczki x322 - u siebie pin 1 podłączyłem do dolnej części skrzynki(12v stale). pin 3 doszedłem ze zasila moduł BT i TV, wiec został niepodłączony. - który moduł BT dokupić - ULF czy TCU - i którą wersje, bo najnowszy UFL to koszt ok 2,2k a 5gen 200-400zł. Czy będzie działać z HTC/Samsungiem i czy czyta książkę tel. - dorzucając kamerę cofania trzeba dokupić moduł czy wystarczy wyciągnąć z wtyczki sygnał wideo? - kto umie zdjąć blokadę przycisku wyjeżdżania płyty? - kto dokoduje Navi do komputera? - czy też macie problem z odczytem nazw stacji RDS w swoich radiach? I w starym Business i w Navi wyszukuje stacje, ale nie wyświetla nazw (rzadko i tylko w dużych miastach). pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.