ja też dokładałem navi do swojej x3. bez bt (okablowanie mam), anteny gps (bo wymieniłem przy naprawie auta) - w mercedesie na nieoryginalnej nie działa mi TMC. Monitor, radio, naped dvd, wzmacniacz + okablowanie = 2500zl troche dużo, ale zależalo mi na kablach. Robota 2 dni, lutowane byly tylko kabelki do wzmacniacza antenowego (bo w wiązce ucieli) i wymiana przewodu spryskiwacza tylnej szyby. Całość podłączenia do pojazdu to jedna jedyna wtyczka x322 za radiem (8 pin) i do niej trzeba doprowadzić zasilanie ze skrzynki. Do demontażu, tunel środkowy, kanapa, lewa tylna ćwiartka, tylny dywanik, plastiki progów i oczywiście panel radia i schowka. Co prawda mam parę problemów, może ktoś pomoże? - zaginęła mi kartka z rozpiska bezpieczników, - do których numerów bezpieczników podpina się pin 1 i pin 3 z wtyczki x322 - u siebie pin 1 podłączyłem do dolnej części skrzynki(12v stale). pin 3 doszedłem ze zasila moduł BT i TV, wiec został niepodłączony. - który moduł BT dokupić - ULF czy TCU - i którą wersje, bo najnowszy UFL to koszt ok 2,2k a 5gen 200-400zł. Czy będzie działać z HTC/Samsungiem i czy czyta książkę tel. - dorzucając kamerę cofania trzeba dokupić moduł czy wystarczy wyciągnąć z wtyczki sygnał wideo? - kto umie zdjąć blokadę przycisku wyjeżdżania płyty? - kto dokoduje Navi do komputera? - czy też macie problem z odczytem nazw stacji RDS w swoich radiach? I w starym Business i w Navi wyszukuje stacje, ale nie wyświetla nazw (rzadko i tylko w dużych miastach). pozdrawiam