
qucz
Zarejestrowani-
Postów
26 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
nie powiem
-
Lokalizacja
krakow
Osiągnięcia qucz
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
mocy zapasu mocy i 15 lpg /100 km
-
Witam kolejny raz:) wiem ze ten temat pewnie był przewijanynie raz, tym razem chcialem zapytac jakie bmw wybrac jezdziłem cały rok e-30 1.8 i powiem ze sie swietnie czułem w tym aucie, powód sprzedarzy samochodu to żywica wokól całego auta więcej na pokaz niż jechało po nagrzaniu silnika autko traciło moc,duze spalanie jak na 1.8 15l lpg miasto, skłoniło mnie do sprzedania Wczesniej posiadałem opla gsi 2.0 i powiem szrzcze lepiej sie autko zbierało od mojego 1.8,jedziłem dosc wieloma samochodami ale żadne nie sprawiało mi takiej frajdy jak własnie bmw,dlatego znowu chce benie:):):) tym razem mam przepiekna na oku błekitna seria na szerokiej lampie 89 2.0 z lpg gosciu praktycznie nie jdzi a silnik chodzi jak pszczółka ceni ja na 5 tys..i teraz moje pytanko po wielu spekulacjach ze znajomimi twierdza ze jak kupowac 2.0 to juz lepiej 2.5 spalanie podobne czy to przekłada sie na życie codzienne..bmw na 100% tylko ktory silnik ,chciałem dodać iz praca zmusza mnie na robienie 30 km dziennie wiec-tanio nie bedzie:) chciałem przy okazji dodac wszystkim tym ktorzy sa nie zdecydowani jakie auto do 7-8 tys nie ma lepszego auta na rynku ,wszelkie ople astry vectry,vw pasaty golfy nawet civiki czy fordy to tylko kolejne strupy na głowie ...z gory dziekuje za pomoc i doradzenie
-
to co ja mam plyn hamulcowy w sprzegle?
-
dzis zauwazylem ze mam cala mokra z czegos tlustego wycieraczke pod pedalami nie wiem co to jest but sliga mi sie po hamulcu juz mnie szlak trafia wiecie co to moze byc servo cieknie czy jak?
-
czy zdrowy mam silnik jak na 3 biegu 130 km/h 7 tys/obr e-30 1.8 m10???
-
dzieki za info duzo sie dowiedzialem podlaczylem pod robota kabel remote na antenowy zólty i teraz chodzi i cd i tuner ale mocy dalej brak wszytsko co przeczytalem tak zrbione, plus akumulator minus wziolem od mocowania lewarka do podnoszenia auta (e-30) czincze zauwayzlem jak da sie na krzyz to mozniejsze uderzenie wzmacniacz napewno dobry wychylenie membrany przy 20 skali podglosnienia na 2 cm tylko czestoliwosc jakas nie taka nie ma takiego niskiego sprobuje przedzwonic do kolegi jak wyzej pisal z kraka i zerknie na to .. parametry sprzetu audio zeby ktos nie mowil ze to nie gra .. -radio-sony xplod cdx-f5550 mp3 najwyzsza polka bez animacji nie byle jakie media markt -glosniki przod mac audio 13 midabay -sykacze hertz 130 -glosniki tył magnat 300 w 16.5 -sub jbl gt4 series 1000 w skrzynka -wzamacniacz magnat jednokanalowy 800 w
-
Witam moglby ktos poratowac podpiolem w swojej e-30 subwofer skrzynka na glosniku jbl 1000 w gt4 series i wzmacniacz magnat 800 w jednokanalowy rms jbl 250W wzmacniacza ok 400W w kable zalozone 10 mm szeroskosc najgrubsze jakie zdolalem znalesc wszystsko podlaczylem i teraz mam problem skrzynia gra bardzo cicho z porownaniem do innych subów jakies 5 razy slabiej efekt taki po podglosnieniu otwarty bagaznik i gra jak postawiony glosnik , glosniej idzie z otwartych drzwi:(brak mocy uderzenia niskiego w smochodzie odczuwalny bas ale dopiero jak wkrece na skali radio do 22 sony xplod mp3 wszytsko podpiolem tak jak trzeba minus prad akumulator bezpieczniki remote od czinczy najpierw podpiolem pod niebieski kabel od iso ale tylko subwofer gral na radiu zmiana na zolty kabel spowodowala ze gra i na cd i na radiu tyle ze juz nie gasnie lampka zielona wzmacniacza po wylaczeniu radia i co mnie najbardziej w tym wszytskim dziwi opcja w radiu podglasnianie sciszanie suwofera wogole nie dziala czy to moze byc przyczyna powinno sie sterowac suba z radia?..w tej chwili to gra tak ze wszystkie pokretla mam na maxa na wzmacniaczu i wraz z podglasnianiem wszytskiego w aucie podglasnia sie sub tyle ze nie ma dragajacych lusterek, cisnienia poza autem wogole nie slychac go praktycznie w aucie a efekt dobrych glosnikow ...z tego co tu napsialem ktos cos moze wywnioskowac/?wogole nie ma uderzenia tak jak powinno druga sprawa na wzmacniaczu działa tylko pokreto do poglsniania level a te dwa obok jak krece nie czuje jakies roznicy w dzwieku prosze o pomoc
-
ps kable swiece ,kopulka,filtr nowe no 5 tys km moze maja czytalem tu duzo o krokowce zeby ja przeczyscic nie wiem czy to o to chodzi co sie znajduje pod kolektorem ssacym na 2 srobki z wtyczka jest troskze zaoliwiona ale nie moge odkrecic sroby od strony dekla zaworow nie mam jak podejsc srubokretem
-
ja mama zato pletwe z tylu szklanka wody i zakazdym razem po deszczu jak tylko otworze klape mam basen w bagazniku mysle nad zlikwidowaniem jej
-
Witam kolejny raz prosze o pomoc stoje w korku silnik pokazuje 700 obrotow chodzi rowniutko i cicho i systematycznie co 15-20 sekund spada bardzo gwaltowanie z obrotow az sie zaswieca lampka cisnienia oleju i znowu wskauje na 700 nie mam pojecia co to moze byc, to jest tak gwaltowne jakbym wylaczyl i wlaczyl zapłon druga sprawa co moze byc przyczyna jak ostro jade hamuje silnik pokazuje 1000obrotow i dopiero az do momentu staniecia schodzi powolutku na 700 jak strzele ze sprzegla lub rusze na samym sprzegle tzw przy dusze obroty zejda do 700 odrazu troszke moze to skaplikowanie napisalem ale niestety inaczej tego nie umiem okreslic:(
-
dzieki za rade nie mialem czasu odpisac okazlo sie ze mam zmieszany plyn z woda w chlodnicy wymiana na nowy plyn zapalony silnik odkrecony korek i pokazuje piona pozdro..
-
Oodpowietrzal ktos kiedys układ chłodzenia w silniku 1.8 m10? ktos mi powiedzial ze jest sobka na obodowie termostatu i ja sie wykreca i czeka az plyn zacznie wylatywac ale takiego czegos u mnie nie ma to chyba wystepowało w silnikach 6 cylindrowych wkazdym razie moze mi ktos podpowiedziec jak to najszybciej i dobrze zobic ..ostanio mam problem z temperatura silnika pokazuje na wskazniku ponad srodek a z tego co wiem bmw zawsze powinno utrzymywac pion jak jest u was? druga sprawa czy nie powinno byc jakiegos zbiorniczka wyrownawczego zeby wiedziec jaki jest stan plynu w chlodnicy ?
-
autko zrobione wkoncu 2 mieisace wymienione hamulec tyl przod odpowietrzanie ,cylinderki,pompa paliwa wymieniona zapalilo auto odkad je mam od kopa na benzynie przy okazji spalony bezpiecznik 11 wiec juz wsyztsko gra ..z tym muleniem auta do wymiany mialem krokowke obroty szalaly,druga sprawa grzanie silnika wyciek wody z trojnika przy wezach z gazu nie moglem zlokaliwoac az palca tam wsadzilem... z tylu urwany drazek stabilizatora wymieniony ,alternator wymieniony,czujnik temepartury wymieniony,cewka butli gazu wymieona, pozatym ze 2 mechasow nie umie mi ustawic zaworow i na cieplym stuka zwlaszcza przy 1.2 obrotow jest ok doodam ze walek i koniki wygladaja jak nowe pozdrawiam wszytskich i dziekuje za wszellkie info kazdy mowil ze hcyba zlom ...a koszt nie byl wiekszy niz 400 zl a auto smigaaaa:):):)jedynie co mnie wkurza to wycie tylnego lozyska prawego ale to juz zbyt duze koszty jak narazie wiecej bylo dochodzenia problemu co jest zle chodzi niz te wydane 400 zl tak ze jestem bardzo zadowolony jeszcze raz wszystkich pozdrawiam!