Skocz do zawartości

raff-niko

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 touring 320d 136km 2000r automat

Osiągnięcia raff-niko

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. To "oblookaj" co i jak, to da mi to obraz na to, czy działać samemu, czy odstawić autko do jakiegoś speca. Przy okazji możesz wypytać się o ceny tej części nr 7 (o ile ją się wymienia) i jakie inne części są wymagane do wymiany (ewentualne uszczelnienia czy inne takie) oraz jakieś wskazówki czy przestrogi co do samodzielnego remontu. Dzięki wielkie za zainteresowanie tematem.
  2. Wiesz może, jak jest w końcu z tą częścią nr 7? Jest ona z łożyskiem czy łożysko to osobny (który) element wg schematu realOEM?
  3. Nr 7 to właśnie ten kołnierz, ale czy jest on razem z łożyskiem? Tego właśnie na rysunku nie widać. Krzyżaki robiłeś sam czy u mechanika? Jeśli sam, to skąd części brałeś i czy potrzebne jest wyważanie wału po wymianie?
  4. No właśnie tego łożyska nie widzę wg realOEM. Mógłbyś mi go wskazać? Hmm..., luz na krzyżaku na wale (tego przy dyfrze) jakiś tam minimalny był. Wymieniałeś cały wał czy same krzyżaki? Czy w ogóle te krzyżaki są wymienialne?
  5. Dzięki cichy 77 za szybką odpowiedź. Żebyśmy się dobrze zrozumieli, to chodzi mi o ten krzyżak (sorry za niefachowe określenie) ze skrzyni (zgodnie z realOEM jest to kołnierz wychodzący) mocowany na 3 śruby do podobnego elementu wyposażenia wału, między którymi jest gumowy łącznik elastyczny. Otóż ten kołnierz wychodzący ze skrzyni, w środku którego jest przykręcona nakrętką główna oś (wał) skrzyni, posiada luzy. Wg http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AX71&mospid=47664&btnr=24_0933&hg=24&fg=15 nie widzę tu żadnego łożyska, które ewentualnie można by wymienić. Dodam, że to miejsce też nie jest do końca szczelne, gdyż widzę lekkie zapocenie olejem. P.S. Uporałeś się ze swoim problemem dotyczącym autka?
  6. Witam, Walczę z tym samym problemem od kilku miesięcy i nie mogę go zdiagnozować. Wjechałem na kanał, podniosłem raz jedno, raz drugie i w końcu oba koła (jazda w miejscu z opcją z założonymi kołami i bez) i drgania w sumie takie same jak autora wątku. Stojąc w kanale też nasłuchiwałem i dźwięk wydobywał się jakby z łączenia wału ze skrzynią. Łącznik elastyczny wydaje się ok. ale luzy na tym, powiedzmy, krzyżaku (zdjęty wał) wychodzącym ze skrzyni są jakby raczej za duże i może stąd te wibracje. Poza tym przy delikatnym dodawaniu gazu podczas jazdy w przedziale 110-140km/h słychać taki ciągłe huczenie oraz powtarzające się wrrrr....wrrrr....wrrrr.... (tak dla zobrazowania :wink: ), po zdjęciu nogi z gazu dźwięk zanika. Nie wiem z jakiego powodu ten samochód warczy na mnie.
  7. Witajcie miłośnicy samochodów marki BMW. Rafał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.