Skocz do zawartości

fler89

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e30

Osiągnięcia fler89

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. doszedłem w końcu co było nie tak... komputer sterujący pompą wraz z przekaźnikiem działały niepoprawnie ponieważ: była hu*owa masa na silniku. więc ani nie rozrusznik, ani pompa. tak jak mówiłem sterowanie pompy i rozrusznika czyli przekaźnik lub komputer. już nie przerywa na benzynie, bezpośrednio przyłączyłem masę do bloku silnika z akumulatora kablem miedzianym o przekroju 35mm kwadrat. i każdy mówił co się uczepiłem tej pompy... mi chodziło cały czas o to że dostaje prąd a nie powinna więc część sterująca była zła. i jak się okazało dostawała masę a raz nie. tzn. z aku miałem linkę na karoserię do "kielicha" a potem z karoserii na blok silnika, podejrzewam że korozja zrobiła swoje i jakość masy uległa zmianie... :mrgreen: pozdrawiam!
  2. wiem że to dziwnie zabrzmi ale rozrosznik jest w 100% sprawny. regenerowany ok 4 miesiecy temu. chodzi o to że pompa paliwa po zapaleniu kontrolek ma "zassać" małą dawkę paliwa, nabić ciśnienie w ukłądzie i się wyłączyć. a czasem "ssie" i nie może przestać. i to jest wina rozrusznika? nie bardzo. rozrusznik sam w sobie sprawny wyjęłem go i sprawdziłem przewody też w miare dobre. a jeśli dzieje mi się to tylko kiedy pompa nie chce przestać się wyłączyć po zapaleniu tylko kontrolek to na bank nie jest to wina rozrusznika. aaa po sprawdzeniu napięcia na przewodach idących do rozrusznika nie ma tam napięcia w chwili kiedy pompa się zawiesza. odpalę go na "pych" i znów jest napięcie po ponownej próbie odpalenia i odpala normalnie. wszyscy uczepiliście się rozrusznika. niestety nie jest to taka oczywista rzecz. jakby był to rozrusznik nie pisałbym tego na forum... bo tylko idiota mógłby zapytać o takie coś nie sprawdzając przedtem prostych rzeczy.
  3. witam. mam problem z moim e30. nie mogę czasem odpalić auta. gdy przekręcam kluczyk pompa paliwa zamiast zassac małą dawkę paliwa i się wyłączyć chodzi non stop i po przekręceniu kluczyka na rozruch silnika dalej chodzi pompa a rozrusznik ani drgnie. wymieniłem przekaźnik pompy paliwa, podmieniłem komputer i dalej to samo. bezpiecznik od pompy sprawny. dodam że czasem odpala a czasem nie. z reguły jak silnik jest ciepły po trasie. brakuje mi juz pomysłów :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.