Panowie, Zastanawia mnie objaw jaki zaobserwowałem w mojej 520. Mianowicie, chciałbym sie dowiedzieć czy tez tak macie i czy jest to normalne, bo raczej nie wydaje mi sie: Każde załączenie odbiornika elektrycznego (raczej tych większej mocy - wentylator na maxa, światła drogowe) powoduje porządne wachnięcie obrotów na biegu jałowym. Skręcanie na postoju kołem kierownicy - to samo. Generalnie auto mam wrażenie ma bardzo mało mocy na biegu jałowym i bez gazu też ciężkawo jest ruszać. Coś mi mówi, że za takie zachowanie odpowiedzialny jest regulator biegu jałowego (w sensie że powinien reagować na zwiększające się obciązenie) Czy, jezeli regulator biegu jałowego działa ok, to mozliwe że jest coś pogrzebane w ECU i nie steruje krokowcem... innymi słowy - da się wyłączyć (i czy jest mozliwe że mam to wyłączone) reagowanie na zmianę obciążenia ? Czy jest jakiś sposób na diagnozę/test za pomocą interface ODB2 + INPA, bo nie mogę tego nigdzie znaleźć : - Regulatora wolnych obrotów - Dostosowania składu mieszanki / ilości powietrza w zależności od obciążenia na biegu jałowym