Skocz do zawartości

MarlonBlanton

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MarlonBlanton

  • Urodziny 10.07.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320i 2.0 Touring 99'
  • Lokalizacja
    Łobez
  • Zawód
    Doradca klienta

Osiągnięcia MarlonBlanton

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam.Jak kwota za podłokietnik ???
  2. MarlonBlanton

    Czujniki

    Dzięki śliczne ! Pozdrowionka
  3. MarlonBlanton

    Czujniki

    Witam.Ostatnio "ześwirowały" mi czujniki ABS i Zużycia klocków, potrzebuje tylko waszego potwierdzenia o ilości czujników: - Klocki, prawy przód, lewy tył ?? - Abs - czujnik na każdym kole ?? Z góry dziękuję za pomoc !
  4. Czyli zobaczenie touring'a E46 z emblematem 320i w Polsce jest bardzo mało prawdopodobne....
  5. Witam.Może temat wyda wam się śmieszny ale nurtuje mnie to pytanie od dłuższego czasu.Czy w E46 w wersji touring o poj. 2.0 benzynka występował na klapie bagażnika emblemat "320 i " ????? bo ja jeszcze się nie spotkałem.... w sedanie to i owszem, ale touring'a nie.
  6. temat do zamknięcia :)
  7. Wypieprz w [BAD] te 225, bajera to wygląda ale niestety nie da się na tym jeździć po naszych "cudownych" drogach.Tak jak przedmówcy piszą zmiana w moim przypadku na 205 i wszystko wróciło do normy :cool2:
  8. Jeżeli chodzi o podpinkę, proponuję wpinać się tylko poprzez wtyk 20 pin. Nie wiem jak u ciebie ale u mnie lepiej to wszystko wyglądało, przez wejście pod kierownicą nie otrzymywałem wszystkich danych.
  9. może troszkę czekałem z odpowiedzią ale liczy się sam fakt, kupiłem interfejs potrzebny do podpięcia do kompa, skonfigurowałem i zacząłem sam badać.Świecąca kontrolka pomarańczowa "silniczek" według inpy oznaczała błąd sondy lambda.Uzbrojony w tą wiedzę udałem się do zaprzyjaźnionego warsztatu samochodowego, koledzy z warsztatu potwierdzili mą opinię..... praktycznie już miałem zamawiać uszkodzoną część, ale szczęśliwym trafem na jednej z imprez :lol: zapoznałem kolegę także użytkownika bmw, który polecił mi chłopaków z innego miasta którzy tylko i wyłącznie zajmują się bawarkami. Postanowiłem tam się wybrać, po przyjechaniu na miejsce oczom mym ukazał się warsztat rodem z prl'u, już miałem wracać....... i dobrze że zostałem :cool2: powiem w skrócie, uszkodzona była nie sonda lambda a odma olejowa, w środku warsztatu znalazłem chłopaków którzy do każdej naprawianej bawarki wkładają całe serce. P.S odwiedzałem tych panów już kilka razy, za każdym razem jadę tam z uśmiechem, bo wiem że moja "buba" zostanie przebadana przez ludzi którzy to kochają. P.S 2 nie piękne mury i garnitury zrobią z niektórych mechaników..... :nienie:
  10. Czyli uważasz że warto zainwestować te 100 zł w ten interfejs, bo wiesz nie bardzo mi się uśmiecha dawać za każdym razem "frut" za podłączenie :nienie: . Dobra to zakupie ten wynalazek i sam będę diagnozował, jak się nie nauczę to chociaż nie będę za dużo stratny :wink: A co do kontrolki "silniczek" dziś zrobiłem dłuższą trasę i wszystkie kontrolki pięknie zniknęły :D ciekawe co pojawi się jutro rano :) ech jak ja kocham to AUTO !!
  11. Hmm słuchajcie, poruszony waszymi wypowiedziami zadzwoniłem do "fachowca" z kompem.Wizytę wycenił na 100 zł, ale nie gwarantuje usunięcia wszystkich błędów, bynajmniej tak powiedział przez tel.... dziwne.Wyprzedziwszy fakty rozejrzałem się po znanym portalu "aledrogo" w celu poszukania interfejsu do mojej bety, i teraz moje pytanie czy warto zainwestować 100 zł w interfejs do bmw wraz z przejściówkami np. coś takiego ?? bo z tego co słyszałem to za "stówaka" nie ma co się napalać.Korzystał któryś z was z tego ?? http://allegro.pl/interfejs-tester-bmw-dis-inpa-na-usb-e46-e39-e60-i1869899169.html
  12. Wsiadam dzisiaj rano do autka i temat powrócił ! znowu choinka, pojechałem kilka km ażeby napoić bestie, i kontrolki zgasły... what the f..k ?? to teraz ten problem będe miał za każdym razem jak będe po nocy wchodził do auta ?? help... help
  13. Witam.Na stanie w ciepłym garażu stoi u mnie E46 320i 99'. Nadszedł czas na zmianę oleju, wykonałem standardową procedurę wymiany oleju, ale że moja ukochana ostatnio nie odpalała za ładnie, postanowiłem nie bawić się w ładowanie starego aku, tylko zakupić nowy. Wymieniłem olej, filterek.Zakupiłem nowy 65Ah,odłączyłem "dziadka" podłączyłem "nowego" według wskazań bla bla.. i tu pojawił się problem na widok którego włos mi się zjeżył na głowie ! przekręcenie kluczyka, odpalenie,wszystko pięknie chodzi, a na tablicy "choinka" niegasnących kontrolek :cry2: !! pobiegłem do domu ,czym prędzej na forum :D wpisuje temat, wyszukałem podobne problemy w których napisali żeby przegonić kilka kilometrów autko a kontrolki zgasną.Jak przeczytałem tak zrobiłem, lekka ulga wszystkie zgasły prócz jednej ! świeci się pomarańczowa kontrolka z silniczkiem. Co teraz ?? jechać, nie jechać ?? wiem że to może być kilkadziesiąt przyczyn świecenia, ale może któryś z was drodzy koledzy spotkał się z czymś takim.Pewnie poradzicie mi bez kompa nic się nie dowiesz.Nadmienię tylko że absolutnie nic ,ale to nic się nie dzieje ! jak chodziła ładnie tak chodzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.