Skocz do zawartości

staszek32112

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW

Osiągnięcia staszek32112

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Ma ktoś jakieś namiary do osoby, która zajmuje się regeneracją pomp wtryskowych, turbosprężarek. Zwoliński Grzegorz Lublin-Piaski (coś takiego) bo dowiedziałem się od znajomego ale w internecie nie mogę znaleźć żadnych danych :/
  2. Zapomniałem dodać że postoju na wolnych obrotach słyczać tj. taki świst/szelest w obrębie Turbiny.
  3. Witam. Mam pewien problem w swoim autku BMW E90 320d. Otóż pewnego razu podczas jazdy poczułem jak autko po wciśnięciu pedału straciło moc ale to trwało zaledwie kilka sekund. Natomiast w tamtym tygodniu przy wyprzedzaniu przy ok 3000 obr/min straciło moc ( do setki w ok 25 sekund) i to na czas stały. Z tym że z turbiną wszystko jest ok. Po podpięciu pod komputer wyskoczył błąd ( który nie idzie skasować w żaden sposób) 44CC - Nastawnik ciśnienia ładowania ( Komponent uszkodzony). Po wymontowaniu sterownika od turbiny i oddaniu do regeneracji dostałem informację że wszystko ze sterownikiem jest ok. Gdzie szukać dalej problemu??
  4. Witam. Zamawiam sobie te Tarcz z klockami na przód http://allegro.pl/ate-tarcze-i-klocki-ceramic-przod-bmw-e90-e91-e92-i3418768179.html i tutaj moje pytanie odnośnie czujnika przednich klocków. Jak jest różnica między tym czujnikiem http://allegro.pl/czujnik-zuzycia-klockow-przod-bmw-3-e90-e91-e92-i3411834260.html za 20 zł a przykładowo tym za 46 zł http://allegro.pl/czujnik-klockow-przod-oryginal-bmw-e81-e82-e90-i3467786860.html Nie chodzi mi o zaoszczędzeniu 25 zł tylko chodzi mi głowie o to jaka będzie różnica o ile w ogóle jakaś będzie gdy założę ten za 20 zł a ten za 45 zł.
  5. Witam. Od niedawna zauważyłem że podczas hamowania delikatnie drży mi kierownica, sądziłem początkowo że może jest to wina źle wyważonych opon, ale po wyważeniu nadal jest ten sam problem, więc prawdopodobne trzeba wymienić tarcze i klocki. I tutaj moje pytanie jakiej firmy polecilibyście zakupić tarcze i klocki do E90 320d ?
  6. no niby coś jest na filmiku:
  7. Witam. Nigdy się nad tym zasadniczo nie zastanawiałem, ale nurtuje mnie pytanie czy E90 ma bądź miała blachy ocynkowane? :)
  8. wielkie dzięki za wszystkie sugestie :) jutro za to się zabieram...
  9. Witam. Chciałbym opisać swój problem... Kilka dni temu wymieniłem filtry powietrza, oleju, kabinowy ( paliwowy kilka miesięcy wcześniej) i wszystko jest ok, tylko po wymianie tych filtrów kiedy dodaję mocniej gazu słyszę dźwięk tj. coś drgało, początkowo myślałem, że to śrubka od obudowy filtra została za lekko dokręcona, wszystko rozebrałem ponownie przykręciłem i nadal słyszę taki dziwny dźwięk ( coś w podobie takiego delikatnego "brr" coś w podobie niedokręconej śrubki) Dodam, że słychać to tylko wewnątrz samochodu ( tj. w okolicy przedniej szyby po środku) Nie słychac tego jadąc szybko po dołach, lecz dodając mocniej gazu słychać to mocniej). Nie jest to jakoś tragicznie dokuczliwe, ale przyzwyczaiwszy się do cichej jazdy wcześniej denerwuje mnie to teraz. Odkręciłem filtr kabinowy sądząc, że może to filtr drga, ale bez filtru nadal słychać takie "brr" Może jakieś macie przemyślenia co to może być... będę bardzo wdzieczny Chodzi o BMW E90 320d
  10. witam. Muszę wymienić w swoim aucie wahacz poprzeczny lewy 14 na zdjęciu http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VC31&mospid=48480&btnr=31_0715&hg=31&fg=05 I zastanawiam się czy kupić oryginalny BMW czy LEMFORDER-a. Co możecie mi doradzić, który wybrać, czy są znaczące różnice w nich itp? Bo różnica w cenie jest znacząca. BMW: http://allegro.pl/wahacz-poprzeczny-lewy-org-bmw-3-e90-e91-e92-e93-i2722551417.html LEMFORDER: http://allegro.pl/lemforder-wahacz-przedni-tyl-bmw-1-3-e90-e91-e92-i2708424106.html
  11. Błędów raczej nie odczytam, bo nie podłączałem komputera.
  12. Tylko to ratowało, ze było ok 10 litrów diesel i 16 litrów 98 :mad2:
  13. Sprawa rozwiązana, Ojciec tankując zatankował 98 Verva!!!!!
  14. Początkowo długo kręcił, ale już teraz jest ok. Drgania na min obrotach są odczuwalne tak jakby chciał zgasnąć i delikatnie aż wajcha zmiany biegów od tego drga tj. na 3 cylindrach chodził. Powiedzmy, że dodaję szybko obroty na 2500 i potem w czasie sekundy przechodzą na 3000 po czym delikatnie drgają i spadają poniżej 3000 itp., coś w stylu jakby paliwo nie dochodziło itp. Wszystko zaczęło się dziać jak w zbiorniku było ok 12l paliwa od tego momentu jak postał długo kręcił, potem jak dolałem paliwa kręcił już ok, ale nadal te drgania są. I dosyć intensywnie czuć spaliny z tłumika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.