Skocz do zawartości

Cichy999

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E38 740iA 1995
  • Lokalizacja
    Ciechanów\Przasnysz\Mława

Osiągnięcia Cichy999

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. dzieki kolego :D
  2. Proste pytanie ale nie mogę znaleźć odp w instrukcji Czy można tryb sportowy wrzucać podczas jazdy czy tylko na postoju żeby uniknąć problemów?
  3. Też mam podobny problem z tym że prawy tył siedzi niżej mimo kompletnego nowego zawieszenia z tyłu jednak nie przeszkadza mi to jakoś specjalnie więc olewam to (w ostateczności zawsze można wrzucić gumę w sprężynę niższej strony)
  4. juz wiele razy byl odpinany nawet na cala noc i nic
  5. Cichy999

    E38 vs E90

    @ttrol a tak tylko z ciekawości jaki przebieg ma Twoje E32? :wink:
  6. Zwłaszcza zaraz po odpaleniu i przejechaniu kilku kilometrów ksenony gasną jednak wystarczy je zgasic i znów zapalić i przez jakiś czas będzie normalnie lecz później problem wraca. Kolejną rzeczą jest nagłe "wariowanie" zegarów. Przestają działać i wskazówki latają na wszystkie strony. Po kilku minutach problem znika. Co ciekawe problem z zegarami pojawia się zazwyczaj wtedy gdy poziom paliwa jest bardzo niski. Gdy benzyny jest dużo cała elektronika działa dobrze. W sprawach elektronicznych jestem noga. Gdzie szukać problemu?
  7. Cichy999

    E38 vs E90

    "Psuje sie tylko jak jest niepotrzebny i pod domem" zgadzam się w pełni w trasie nigdy mnie nie zawódł jednak zawsze zastanawiam się czy wyjadę dzisiaj z garażu:D Mój egzemplarz ma 260tyś km i jest to egzemplarz dla kogoś kto zna się na samochodach i prawie wszystko zrobi sam. Kupiłem auto za 12tyś (wiem że to śmieszna cena i fura od razu potrzebowała wymiany kompletnego zawieszenia z tyłu) dołożyłem 6tyś a w przyszłym roku juz wiem że dołożę 2tyś a ja płacę tylko za części bo wszystko montuję sam
  8. Tak podejrzewałem że są tam jakieś bezpieczniki :D Dzięki za pomoc
  9. Witam Ostatnio po włożeniu transmitera do zapalniczki trzasnęło iskrami i zapalniczka nie działa. Wszystkie bezpieczniki pod maską są w porządku. Jakieś rady??
  10. Cichy999

    [E38] Czy to normalne

    Sprawa się wyjaśniła 1 zacinała się linka od gazu 2 silniczek krokowy był trochę zasyfiały teraz wszystko spoko :mrgreen:
  11. Cichy999

    [E38] Czy to normalne

    Ciekawostka: z każdym dniem sytuacja normuje się. dzisiaj zaraz po odpaleniu obroty ok 1tyś a po jeździe 2tyś po dodaniu gazu na postoju problem znika i obroty wracają do normalnej wartość (tzn ok 0,6-0,7) Najbliższy komputer mam 100km od siebie więc wstrzymam się jeszcze kilka dni i zobaczę jak rozwinie się sytuacja
  12. Cichy999

    [E38] Czy to normalne

    2 dni temu w moim BMW 740iA 1995r wymieniłem filtr paliwa i od tamtego czasu dzieją się dziwne rzeczy: obroty na P i na N stoją cały czas na wysokości 2-2,5tyś dopiero jak wrzucę na D lub R wtedy spadają do normalnego poziomu sytuacja ma miejsce i na gazie i na benzynie czy tak powinno być?? wcześniej takie rzeczy się nie zdarzały. nie bardzo mam gdzie jechać na komputer a ci "specjaliści" niedaleko to w d byli i g widzieli
  13. Witam Jak w temacie jeżeli ktoś wyjmował alternator to proszę o zamieszczenie instrukcji krok po kroku jak to zrobić. Najprawdopodobniej padła dioda.
  14. Witam Cały dzień przekopuję dziś internet i nigdzie nie mogę znaleźć jak wymienić filtr kabinowy w E38, nie wiem nawet gdzie on się znajduje. Czy mógłby ktoś zamieścić instrukcję jak to zrobić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.