Posiadam E39 540i 1999. Od kiedy je kupilem swiecila kontrolka TCS+ABS+BRAKES. czuje pomierzylem we wtyku modulu abs, na jednym jakas bzdura. Sciagam prawy przod a tam wpiety w jakis dziwny szereg czujnik kata skretu ktory przymocowany na stale do budy ma ramie ktorym mierzy ruch gornego wachacza. ramie bylo polamane i czujnik w skrajnej nie wystepujacej w naturze pozycji (moze podczas dachowania) Skleilem, zadowolony zakladam kolo robie pare km coby blad sie skasowal - nic, tylko wspoma lepiej chodzi. Sciagam lewy przod - tam z kolei wpiety w dziwny szereg czujnik zuzycia klocka ktory wisi luzem. myslalem ze cos sie urwalo, celem testu wypialem i kontrolka brakes z zoltej weszla na czerwona, kasuje sie zostawiajac wlaczony zaplon z otwartymi drzwiami kierowcy.czyli bylo dobrze tylko jakis duren przedemna zamienil klocki miejscami - jeden ma wciecie na czujnik a drugi nie. dobra, olewam. Sciagam prawy tyl. Znowu czujnik wychylenia gornego wachacza, tym razem dobry, olewam znowu, sprawdzam znowu bezpieczniki, mierze opornosc we wtyku, wszystko dobrze. boje sie ze moze to byc albo modul, albo czujnik cisnienia plyny, czujnik polozenia kierownicy albo elektroserwo TCS. plynu ilosc odpowiednia. Nie wiem co robic, boje sie ze bez kupna drugiej na czesci ktora rozbiore celem glebszego poznania nie ogarne tego, moze ktos wie jak mozna zdiagnozowac uszkodzony element systemu system to BOSH DSC III 5.7 http://www.bimmerfest.com...t.php?p=4205801