Skocz do zawartości

SpeedGold

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 2.5 TDS 1997r
  • Lokalizacja
    Pilica (śląskie)

Osiągnięcia SpeedGold

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. SpeedGold

    2.5 TDS gotuje wode

    trool strumień jest ciągły. 530D/CHIP ja już jestem po wymienie uszczelki i problem cały czas ten sam.... dziś wywaliłem całkiem termostat ale co dziwne dół chłodnicy i dolny wąż jest cały czas zimny... grzeje się tylko góra. myślałem że robi się pęcherz powietrza przed termostatem (od kompresji) i nie otwiera termostatu ale po wyciągnieciu termostatu jest to samo. czy to normalne ? a i wszystkie węże są mega twarde.
  2. SpeedGold

    2.5 TDS gotuje wode

    Jak prawidłowo powinna przebiegac procedura odpowietrzenia tego silnika ?? bo chyba pozostaje mi tylko to zrobic a jak sie nie uda to biore się za ta uszczelke. Te pecherze tak raz sie pojawiaja a raz nie może to od tego że jest zapowietrzony i powoli wypycha powietrze ??
  3. SpeedGold

    2.5 TDS gotuje wode

    chłodnica nowa... jak sciągłem weza od chłodnicy i na odpalonym silniku to sadzi mocno... znowu pada podejrzenie na uszczelke chyba idzie kompresia do wody bo w zbiorniczku pecheze powietrza się pokazują... bardzo to dziwne bo glowica była sprawdzana i nowa uszczelka była.
  4. SpeedGold

    2.5 TDS gotuje wode

    Witam Koledzy mam prolem z moim BMW e39 2.5 TDS wszystko zaczeło się gdy pewnego dnia troche szalelismy (wiem ze diesel nie jest do szaleństw no ale stało się) zagotowało płyn chlodniczy wywaliło go przez kortek od tego czasu cały czas się gotuje jest dobrze i nagle wskazowka leci na czerwone pole i silnik słabnie (chyba jakis tryb awaryjny??) no to zaczeliśmy od termostatu, visko, pompa wody tłoczy dobrze, nawet wymieniliśmy uszczelke pod głowicą przy okazji głowica była planowana i sprawdzana na szczelność. Po tych naprawach wszystko zostało złożone układ został zalany wodą i odpowietrzony. Niby wszystko jest ok jak jedzie się bardzo spokojnie ale gdy potrzeba wyprzedzić np. cieżarówke i pojedzie się bardziej dynamicznie tempratura nagle wskakuje na czerwone pole... gdy zaraz po tym puści się gaz i jedzie tak na luzie temperatura spada do właściwej pozycji. Już nie wiem co to może być przyczyną .... czy może być to wina że silnik zalany jest obecnie wodą?? dodam że jakiś czas temu przed tym uszkodzeniem rozleciał mi sie wiatrak wskutek czego rozwaliło cały tunel chłodnicy do tego dziura w masce i aktualnie niema tunelu.... założylem tylko nowy wiatrak i visko. ale bez tunelu jezdziłęm dość długo i wszystko było OK. Podpinany był pod kompa - zero błędów. Co robić teraz ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.