http://img11.imageshack.us/img11/6121/img20110806001.jpg Sory, ze bokiem . Od 1200 do 2300 obrotów widać, ze wykres jest dziwnie wygięty do środka . W czasie jazdy przekłada sie to poprostu na masakryczne mulenie do 2000 obr. Dzieje sie tak od czasu wymiany wtrysku i pokrywy zaworów . Przepływke sprawdzałem tylko na zasadzie odpiąć i pojeździć. Bez niej auto w ogóle nie jedzie. Wyczysciłem zawór EGR, Sprawdziłem czy "wysówa" się precik z turbiny i wydaje się być OK. Przyśpieszenie do setki 13s(dane katalogowe 9.9) podobnie na 4tym biegu od 80-120 13s :cry:(8.7) Ogólnie uciekło 14 koników ale to robi wiek auta zapewne. Na koniec dodam, ze pali się Oil Service olej wymieniony ale nie wykasowałem komunikatu. Moze to być powiązane z trybem awaryjnym auta ? Prosze o pomoc i pozdrawiam.