Skocz do zawartości

Tolo123

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Jelonka

Osiągnięcia Tolo123

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. moj kolega ma e36 2,5 litra vanosa wlasnie i ma dokladnie to samo...byl juz u kilku "fachowcow" i oni mu mowili ze vanosy tak juz maja i ze nie ma to zadnego wplywu na dalsza eksploatacje auta...ale jak wiadomo "fachowcom" nie do konca nalezy ufac...wedlug mnie jak cos podszarpuje czy stuka to znaczy ze jest uszkodone lub niewyregulowane...dlatego radze sie tym zajac
  2. Tolo123

    jak to działa???

    Kurde tak mi to chodzilo po glowie ze musialem to wyjasnic i juz wiem...hehe...poczytalo sie troche fachowej literatury, kilka telefonow do mechanikow znajomych i juz jasne bo na forum mimo kilku godzin czytania postow odpowiedzi nie znalazlem...jak juz pisalem bardzo dziwne bylo dla mnie ze pompa wtryskowa ktora na zimno jest szczelna na cieplo sie rozszczelnia bo to wbrew wszystkiemu jest bo materialy jak sie ogrzewaja to sie rozszerzaja i dodatkowo uszczelniaja a nie na odwrot...pompa jest nieszczelna caly czas niezaleznie czy zimna czy ciepla...tylko jak silnik jest zimny to dzialaja swiece zarowe przy rozruchu a powyzej 45 C juz nie dzialaja i auto odpala wtedy tylko poprzez samozaplon i pompa nie jest w stanie wytworzyc wystarczajacego cisnienia paliwa zeby do samozaplonu doszlo i musi duzo dluzej pompowac...oczywiscie jak auto zgasimy na cieplym i zaraz odpalimy to pociagnie bo paliwo nie zdazy zleciec ale jak odczekamy troche to juz lipa...a te urzadzonka co mi polecaliscie powoduja po prostu ze swiece zarowe pala sie nawet przy rozruchu powyzej 45 C i problemu wtedy nie ma...Ufff...to teraz kazanie zrobilem...mam nadzieje ze kiedys jak ktos bedzie w takij sytuacji jak ja to mu pomoze ten post... :D
  3. Tolo123

    jak to działa???

    Czaes. Napisalem ten temat na stronie BMW KLUB ŁÓDŹ ale tam nikt mi nie odpowiedzial dlatego wklejam to tutaj moze ktos bedzie sie na tym znal: "Tak sie zastanawiam i nie moge dojsc do tego. Duzo czytałem o tym ze jak tdsy maja spory przebieg to pompa wtryskowa siada i na cieplym silniku auto nie chce palic a na zimnym pali git...a przeciez jak sie wszystko nagrzewa to zgodnie z zasada rozszerzalnosci termicznej elementy pompy sie rozszerzaja i powinna sie dodatkowo uszczelniać a nie rozszczelniac. Czy ktoś ma na to jakieś wytłumaczenie? Pytam bo sam mam tdsa i rzeczywiscie juz powoli zauwazam ze na cieplym pali dluzej i sie martwie bardzo. Podobno dobrym rozwiazaniem jest zawor zwrotny ale boje sie ze moze ma on jakis negatywny wplyw na prace silnika? Juz nawet sie dowiadywalem ze taki zaworek 30zl kosztuje wiec grosze ale nie wiem czy to juz pora zeby go zalozyc czy nie bo mi pali na cieplym ok5sek?" I co myślicie???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.