Witam, Na początek chciałbym się przywitać bo to mój pierwszy post w tym klubie, wiem że jest do tego stosowne miejsce ale z powodu dużych ograniczeń w internecie który posiadam jestem zmuszony zrobić to póżniej Mam problem z którym nie umiem sobie poradzić i liczę na pokierowanie mnie w działaniach przez klubowiczów. Posiadam BMW E39 520i M52b20 z 98r jeżdzę nim od dwóch lat. Jakiś miesiąc temu myłem silnik, nie jakąś myjką tylko zdjełem osłonę klawiatury bo grzebałem przy wałkach i spryskałem oraz polałem silnik wodą, po tym samochód odpalił, przeparkowałem go i było ok, następnego dnia nie dało sie uruchomić samochodu, nawet nie łapał na żaden tłok, po lekturze w google i pomocy kolegów z innego forum, doszedłem że to czujnik położenia wałka rozrządu, faktycznie okazało sie że izolacja na przewodzie potrzaskała, zrobiłem trochę druciarstwo i zalałem te przewody goracym silikonem i było ok. tydzień temu zaczeły się problemy z którymi nie umiem sobie poradzić. Silnik ciężko pali, trzeba kręcić jakieś cztery sekundy, wcześniej to było za pierwszym obrotem wału, potem pracuje nie równo, jak jadę nie ma mocy, gdy dodam gazu to szarpie tak jakby pracował na część cylindrów, jeszcze gdy jade ciągle gaz i hamulec to jeszcze jest ok ale kawałek przejadę równo i spokojnie to w ogóle nie chce jechać tak jakby połowa cylindrów nie pracowała. Posiadam instalacje LPG i nie ma znaczenia czy gaz czy benzyna. Myślałem że to ten czujnik ale ostatnio kupiłem fejs i zainstalowałem w końcu inpe, z tego co czytałem to bład tego czujnika to 65, treści nie będę pisał. ale nie wyskakuje taki (potem opisze błędy) Myślę że gdyby cewka padła to by to wyskoczyło w inpie, jakby wtrysk to by było ok na gazie. Jak wykręciłem świece to na trzecim cilindrze była okopcona, a jak podłączyłem raz fejs od gazu to trzeci wtrysk nie pracował, tak jakby nie było w ogóle impulsu. Nie znam Impy bo mam ją od trzech dni więc nie wiem nawet gdzie szukać, kto może powiedzieć gdzie szukać, co sprawdzić, co może być nie tak, proszę o propozycje. Błędy z inpy: 14 Temperature sensor itake air 68 Tank ventilation valwe 12 Throttle valve potentiometr 83 enige speed/crankshaft position sensor 203 fuel trin limit Bank 2 1 Ingition Cylinder 2 30 Ingition Cylinder 3 16 puls widh modulated signal for imput air condition compresor no i ostatnio 202 i 203 odnośnie lambdy Prosze o propozycje, co może być winne, co sprawdzić.