Skocz do zawartości

piteeerrr12wp.pl

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36

Osiągnięcia piteeerrr12wp.pl

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Ok dzięki za pomoc :)
  2. Podbijam stary temat bo mam jeszcze jedna wątpliwość chce wymienić już wszystkie sworznie żeby mieć spokój i czy taki zestaw wystarczy na wymiane calosci czy muszę kupić dwa takie zestawy ?? 2 x sworzeń długi wewnętrzny 2 x sworzeń krótki zewnętrzny 2 x tuleja wahacza A to link do tej aukcji na alegro http://allegro.pl/6szt-zestaw-sworznie-tuleje-bmw-e36-meyle-hd-i1714808738.html
  3. 2 x sworzeń długi wewnętrzny 2 x sworzeń krótki zewnętrzny 2 x tuleja wahacza takie coś znalazłem za 229 zł czy to tak jak myślę chcąc wymienić całość muszę kupić dwa takie komplety ? A i jeszcze jedno jak mocno skomplikowana jest taka wymiana ile może średnio zająć
  4. Witam ponownie byłem u mechanika i powiedział mi ze te stuki w boku auta ( ktore swoja droga jak wracałem od niego zmienilo sie w dość ostre walenie ) to sworznie są do wymiany a to buczenie to najprawdopodobniej pompa od wspomagania ( przez jakie dobre 2 tyg. jeżdziłem bez płynu ) i mam pytań kilka :) czy wspomaganie faktycznie może spowalniać auto na niskich obrotach ( hamować je )? I drugie pytanie ile (około) może kosztować sworznia i jej wymiana i w czy tym modelu można same sworznie czy trza cały wahacz ? i czy dojade na takim czymś do mechanika około 15km bo już dość mocno napiernicza ?
  5. Gdy podczas jazdy obroty spadną poniżej 1k silnik wydaje dziwny odgłos przypominajacy szum ( np podczas wychodzenia z zakrętu gdy uprzednio musiałem zwolnic do minimum ) a zmienia się w buczenie gdy skręcam kołami. Problem nie występuje gdy obroty są większe również prędkość ani bieg nie wpływają na to (dzwiek ten przypomina odgłos chałasujacego wspomagania gdy nie ma oleju ale sprawdzałem olej jest) odgłos ten również występuje podczas odpalonego silnika na postoju bez włączonego biegu ale nie jest tak intensywny i nasila sie lekko gdy skręcam kołami na "sucho". I zauważyłem że samochód po puszczeniu gazu zaczyna za bardzo zwalniać (jakby hamulec był lekko wciśnięty). Od jakiegoś czasu auto dość słabo rozpędza się z niskich obrotów dopiero gdy obroty wejdą powyżej ~2k auto zaczyna nabierać odpowiedniej mocy ( szczególnie gdy wyjeżdżałem na drugim biegu z zakrętu to bardzo wolno rozpędzał się powyżej 2k obrotów ) nie wiem czy ma to coś wspólnego z tymi odgłosami ale na wszelki wypadek o tym napisze. Spróbuje w najbliższym czasie nagrać ten dżwięk i podesłać linka. Również mam trop taki że to może być vanos.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.