Skocz do zawartości

arek_jasiu

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    będzin

Osiągnięcia arek_jasiu

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dziękuję ci bardzo za odpowiedź. Szczerze mówiąc właśnie takich usterek szukałem w skrzyni, ale nie znalazłem ich. Rozebrałem wszystkie koszyki i sprzęgła są mniej więcej równo przydarte, ale na wszystkich są rowki. Mam wrażenie, że na najmniejszym koszyku (WYDAJE MI SIĘ ŻE ON JEST OD 5) są najpłytsze, ale są. Przy rozbieraniu skrzyni zauważyłem podkładki dystasowe, które lekko blokowały pracę tego wałka, ale mam wątpliwości czy to jest przyczyna. nie rozbierałem tyłu skrzyni (tej części z wałkiem łączącym się z wałem) ponieważ wstraszyły mnie naklejki przestrzegające przed rozkręcaniem. Nie wiem, czy tam może być usterka jeśli wszystko inne dobrze pracowało.
  2. Mam kilka pytań dot. automatycznej skrzyni w e39 3.0d. Jest to skrzynia GM. Nie wchodził mi 5 bieg, skrzynia przechodziła w tryb awaryjny. Poza tym wszystko było ok, na tiptroniku do 4 chodził bez zarzutu. Wymieniłem filtr i olej, były nieźle zapierniczone i to nic nie dało. Obecnie wyjąłem skrzynkę i ją rozkręciłem. Czy ktoś wie, jaka powinna być grubość okładzin (nowych i minimalna), ewentualnie gdzie i czego w niej szukać. Acha mam też mały problemik z wolnobieżką na najcieńszym wałku. niestety nie wiem, w którą stronę ma ciągnąć- nie zwróciłem na to uwagi przy rozbiórce.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.