Witam wszystkich. Na początku chciałem powiedzieć że proszę sobie darować wybijanie mi z głowy tego co chcę zrobić, lub komentarze typu że prościej i taniej jest sprzedać i kupić itp... A więc od początku od roku czasu posiadam e46 N42 B20, z silnikiem zawsze miałem ogromne kłopoty począwszy od układu chłodzenia, smarowania ,odpalaniu w końcu postanowiłem się zgłosić do pana Krzysztofa S. z Warszawy człowieka naprawdę godnego polecenia. Diagnoza, której się obawiałem, a więc odwieczne utrapienie 1,9 czyli rozrząd a konkretnie napinacz łańcuszka dodatkowo jest coś z vanosem i,czujnikiem temperatury sterującym wentylatorem.Ale to już przeszłość nie chce mieć do czynienia więcej z silnikami bmw na 4 cylindrach. Bardzo okazyjnie kupiłam e46 M52 B28 (anglik) w stanie idealnym i chcę wszystko przełożyć do swojej budy razem z zawieszeniem hamulcami skrzynią, wałem, no po prostu wszystkim co się da.Chciałem się dowiedzieć jakie problemy mogę napotkać?? na co zwrócić uwagę?? od czego najlepiej zaczynać?? Czy wiązka da się wyjąć ze ściany grodziowej bez żadnych problemów,czy wiązka do bezpieczników w środku nie będzie za krótka?? czy maglownica w z 1,9 nie będzie kolidowała z silnikiem 2,8? Dodam tylko że obie są przed liftem i obie to coupe, anglik to bogatsza wersja, bc, elektryczne siedenia pakiet oświetlenia w środku.Cenie każdą poradę.