
JakubBTM
Zarejestrowani-
Postów
30 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
E39 523i
Osiągnięcia JakubBTM
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
318i - UNIKAJCIE JURIDa Nowe tarcze pokrzywione
JakubBTM odpowiedział(a) na Mateusz88-318 temat w E36
Kup EBC i po problemie :wink: ja kupiłem wcześniej ATE i do momentu sprzedaży było ok. -
chyba to normalne,przecież to tylko 2,5 litra,ja BM-ką jechałem nad morze z rodzinką i pełnym bagolem,to spaliło mi ok 7.5 ltr,trasa prawie 600km,jak jechałem A8 4.2 benzyna,to spaliło mi ok 10ltr,w mieście niestety nie jest już tak kolorowo ,w obu przypadkach.
-
Nie karmcie trola.
-
Zakup X6 - porady, jak kupić 'dobrego' 2-latka
JakubBTM odpowiedział(a) na thestructor temat w X6 (E71, E72)
Przepraszam z góry za OT,ale tego ku..a się czytać nie da,ty to wszystko piszesz serio,czy sobie bekę kręcisz z forumowiczów.Dej se spokój człowieku z tymi mądrościami. -
Zgodził bym się z tym,ale jedno małe ale :wink: jak ktoś ma powiedzmy 10tyś i chce jezdzić ekonomicznie to nie szuka drogiego w utrzymaniu BMW,tylko wybiera np.seicento albo inne badziewie i z drugiej strony,jak ktoś szuka taniego BMW np.E39 tylko i wyłącznie z gazem,oby jak najtaniej się przetaczać,to kojarzy mi sie to tylko z lansem pod remizą(oczywiście nie mam nic do uzytkowników lpg :wink:,bo jest to spora oszczędność,ale jak szukam auta,to nie jest to dla mnie priorytet).Dlatego te auta w ogłoszeniach wyglądają jak wyglądają,prawie nikt w nie nie inwestuje,a jak już to, jak najtaniej aby tylko jeżdił,jak już zaczyna się sypać to sprzedają. PS.przed chwilą miałem pierwszego zainteresowanego,gadka- szmatka,oczywiście może przyjechać w każdej chwili bo mieszka niedaleko,umówiliśmy się za pół godziny.Standardowe pytanie,czy cena ostateczna,ja że ostateczna,dobra to jak będzie już niedaleko to zadzwoni.Po chwili przychodzi sms,że jednak dziś nie da rady :D
-
Na forach róznych marek też jest tak ,że wielu się wymądrza,a sami szukają jak najtaniej,nietety taka prawda. Mój szwagier mieszkający na stałe w DE jakieś 5 lat temu,jak w Polsce był bum na sprowadzane samochody i szło nieżle na nach zarobić (sam przyciołem wtedy 5tyśi na audicy 80 :wink: )prosił mnie,żebym sprzedał mu jego BMW e46,miał je od nowości,benzyna,cztero letnie ,serwisowane jak się patrzy z ori przebiegim wtedy 46tyś km,jakie wielki było jego zdziwienie,jak powiedziałem mu,że za taką cenę jaką on chce,nie ma nawet w najdrozej wystawionych autach :lol:a trzeba było jeszcze opłaty doliczyć do tego :D .Nie martwiąc się poszedł do jakiegoś komisu i bez problemu sprzedał u siebie za cenę taką jaką chciał,a handlarz też musiał jeszcze na nim zarobić :shock: Ja też sprzedaje swoje E39(znaczy staram się sprzedać :D )i zauwarzyłem jedno,że stare E39 bez gazu jest poprostu niesprzedawalne,mam auto w dość dobrym stanie w porównaniu do tych wszystkich w podobnej cenie,bo jak oglądałem przed kupnem to ani jednym nie miałem ochoty nawet się przejechać,poprostu złomy,od tego tygodnia popuściłem już 2 tyś.i od początku jak sprzedaję(styczeń)ani jednego telefonu czy maila nie miałem. Nawet jak wcześniej sprzedawałem swoje A8 i S8 oba bez gazu silniki 4.2 to miałem kilka telefonów na tydzień,a tu nic. Stwierdziłem,że takie auta kupują chłopaki,żeby jakoś tanio przed remizę(obowiązkowo gas) się zakulać i w środku pełne oświetlenie załączyć,żeby skórę było widać,to wtedy foczki wskakują same :wink:
-
chyba zbytnio nie jeżdziłeś autem z quattro.Ja mam proste porównanie,niedaleko mnie na obwodnicy jest łagodny łuk,jadąc S8 z quattro pokonywałem go 130 z jedną reką na kierownicy,E39 przy 110 zrobiło mi się bardzo gorąco,bo poczułem jak auto mi zaczyna uciekac tyłem.Quattro jest rewelacyjnym napędem i nie ma co go porównywać z tylnym napędem bmw,choć bmw też dość dobrze się prowadzi. To jest tzw.mit tych,którzy kupują komplet na allegro za 600zł.Ja w A8 rok prod.1998 nie musiałem wymienić ani jednego wachacza,mimo że wszystkie były jeszcze oryginalne z fabryki(na każdym wybite 1998) i tak te auto sprzedałem,przebieg oryginalny 270tyś,bez potrzeby wymiany któregokolwiek.w S8 2000r.prod. wymieniałe górne,bo lekko uszkodzone były tuleje gumowe,sworznie ok.wszystkie były z 2000r.przebieg oryginalny 320tyś.To chyba nie ma tak żle z tym zawieszeniem.
-
Autam luksusowym jest też ferrari,ale jokoś mu daleko do limuzyny :wink: Nie znam się na tych segmentach,dla ,mnie auto,które występuje też jak kombi,nie jest żadną limuzyną,oczywiście to tylko moja subiektywna opinia
-
Limuzyną to jest seria 7,a 5 toż to normalny sedan,z resztą jak C5.
-
Ja kupuje ropę po 4zł a wcześniej dożo taniej,a mam i zawsze miałem benzyniaki,nawet takie palące po 20l w miescie,bierz benzynę bo to silniki praktycznie nie do zajechania.W ropniaku jak coś padnie to już są spore koszty.Same paliwo to nie są całe koszty utrzymiania auta.
-
A ja jedyną bm-kę jaką chętnie bym kupił,tylko trochę grosza brakuje :roll: to x6 i jakoś my się dogadali :wink:
-
W tym,którego napewno nie widziałeś,bo w audi jak myślę nawet nie siedziałeś :wink: Właśnie pisałem,że po lifcie z m-pakiem to jakoś wygląda :lol: Ja nia jestem jakoś mocno do bmw zrożony,bo nie mam czym,auto się nie psuje,nie mam z nim problemów,ale poprostu mi nie pasuje i raczej więcej bm-ki nie kupie.W e38 dość podobały mi się wygodne fotele,nie wiem jakie tam były,ale były wygodne i nic poza tym.
-
Po twoich postach widać,że Ty właśnie należysz do tej grupy,którą przytoczyłem wcześniej,czyli zaslepiony w uwielbieniu do marki.Każdy z modeli ma swoje plusy i minusy,oczywiście widzisz tylko minusy w A6.Dla mnie kombi audi o dużo ładniejsze niż trumna E39,sedan ładniejszy ale tylko w m-pakiecie,wykończenie środka też dla audi,i tak możemy wymieniać się poglądami,do końca życia :lol: do niczego to nie prowadzi,trochę obiektywizmu kolego :wink: Zapora przejedż się audi 3.0 benzyna quattro i już w nim zostaniesz :cool2:
-
Marcinuk,nie ma sęsu tu wyrażać swoich opinii,tych dobrych o innych markach,przede wszystkim audi,bo cię zlinczują :lol: W większości w takich tematach wypowiadają się ludzie,którzy nawet w audi nie siedzieli i ślepo bronią swojej ulubionej marki.Ja jeżdziłem A6,A8 i S8 to mogę też trochę o tych autach powiedzieć,niestety eSke musiałem sprzedać bo potrzebowałem $,teraz ma E39,kupiłem je tylko dlatego,że w pieniądzch,którymi dysponowałem nie byłem w stanie kupić starego dobrego A6C4 2.8ack,za to bez problemu kupiłem E39 w dość dobrym stanie,i poprostu jestem zawiedziony tym autem,nie chodzi mi o sprawy mechaniczne itd.bo z autem nic się nie dzieje,ale jakoś nie umiem się do niego przekonać,środek słaby,auto głośne,w prowadzeniu z quattro nie ma co porównywać.E 39 ładnie wygląda tylko po lifcie z m-pakietem,zwykłe przedliftowe modele niczym nie zachwycają i giną w tłumie innych aut,z resztą tak jak zwykłe c5.Ja już patrze,żeby e39 sprzedać i wracam do A8/S8 bo kaski trochę przybyło.Zeby nie było,to E 38 też jeżdziłem,2.8 czy 3.0 nie pamiętam,dokładnie,od kolegi auto to było i też niczym mnie nie zachwyciło,a ten kalkulator na środku konsoli to mistrzostwo świata :duh: Tylko powiedz co takiego jest w tym audi zrobione?To jak ci powiem,zawias i felga poza tym to zwykłe poliftowe A6,a wygląda bardzo ładnie.
-
:lol: dobre :D .Co do blach to nie ma co porównywać i jak ktoś miał styczność z audi to śmiało to potwierdzi.Sedan c5 faktycznie niewszystkim się podoba,ale za to kombi jest ładniejsze niz kombi e39(oczywiście to moje zdanie)Co do komfotru przy dużych prędkościach,to nie wiem czy jechałeś audikiem,bo ja nie widziałem wielkiej różnicy,powiem nawet,że jak kiedyś miałe audi c4 to od kupna do sprzedaży fotela nie ruszałem,nie wspomne o innych,które miałem,teraz w E39 co chwila coś poprawiam,bo miejsca nie umiem sobie znaleść,(od lipca tamtego roku :roll: 0 )