Skocz do zawartości

Mediesel

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mediesel

  • Urodziny 17.02.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E30 320I TOURING
  • Lokalizacja
    KIELCE
  • Zawód
    ELEKTRYK

Osiągnięcia Mediesel

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dzieki,a jak wygląda sprawa z oryginalnym zamocowaniem takiej chodnicy.Czy są specjalne uchwyty aby ja zamocować w samochodzie ?
  2. Witam wszystkich.Mam pytanie otóż robię swap z m20b20 na m20b25 i potrzebuje informacji jak zamocowana jest chłodnica oleju.Dokładnie gdzie jest zamocowana i gdzie podłączyć przewody.Z góry dziękuje i pozdrawiam
  3. Pilne!!!!!!!!11
  4. Witam.Właśnie zakończyłem generalny remont silnika BMW E30 325I M20B25.Mam pytanie jak powinien być ustawiony wał(w jakiej pozycji powinny być tłoki) i również wałek rozrządu w jakiej powinien być pozycji,czy wystarczy ostawić wał w pozycji OT i wałek rozrządu na znaku na głowicy.Czy takie ustawienie nie spowoduje kolizji Tłoków z zaworami? To zapytanie może się wydawać dziwne,ze biorę się za remont silnika nie wiedząc jak ostawić rozrząd,ale dopiero się uczę Pozdrawiam
  5. Wszystko w porządku nakrętka odkręcona Pozdrawiam
  6. Bardzo proszę o pomoc PILNIE
  7. Witam wszystkich Bardzo proszę o pomoc w sprawie przewodu elektrycznego listwy wtryskowej. Musze zdjąć kolektor ssący i nie wiem jak odłączyć przewód elektryczny zasilający listwę wtryskową. Na wsporniku koło bloku silnika od strony przepływomierza jest kość.Odkręciłem ją ale nie wiem ja wyjąc gniazdo z tego wspornika.Musze odłączyć ten przewód,ponieważ blokuje on kolektor. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam MTN
  8. A tak chciałbym zapytać o jedną rzecz.Mam do kupienia goły słupek ety,czy bez problemu podejdzie do niego osprzęt z B20.Czy wszystko będzie działać poprawnie?Bardzo proszę o odpowiedź bardzo ważne
  9. Mam pytanie czy do słupka M20B25 będzie pasować osprzęt z M20B20? Czy to będzie działać poprawnie?
  10. Głowica i tak idzie do remontu,wiec luzy zaworowe trzeba od nowa ustawiać.A co do kolejności to wiadomo książkowo,myślę ze nie da się zrobić źle jeśli korzysta się z dobrych źródeł
  11. A teraz chciałem zapytać o sam koniec prac.Czy te momenty dokręcania śrub sa dobre? Głowica: śruby torx 1)30Nm 2) 90 stopni 3) 90 stopni I jak wygląda sprawa z luzami zaworowymi z punktu widzenia kogoś kto już to ustawiał?
  12. I widziałem jak niektórzy zdejmują pokrywę zaworów
  13. Pytam o chłodnice,ponieważ tak z mojego punktu widzenia to wygląda to tak,aby rozpiąć rozrząd to należny zdjąć chłodnice bo nie ma miejsca. Jeszcze chciałem zapytać o ustawienie GPZ na wale są dwa znaki T I Z.Wogole jak ustawić aby było dobrze wszystko do rozpięcia? Pytania banalne,ale bardzo istotne Bardzo proszę o odpowiedź
  14. Wiec tak: 1 czy jest potrzeba wykręcać chłodnicę? -śruby zardzewiałe,ale środek penetrujący(ewentualnie coca-cola)powinny pomóc 2Czy mogę zdjąć głowicę bez zdejmowania kolektora ssącego? 3Odkręcajac głowice posiłkować się zaleceniami literatury pomocniczej Myślę,że dam radę to nie powinno być takie trudne Po za tymi trudnościami które wymieniłeś można napotkać jakieś inne niespodzianki? Jak wyczyścić później silnik z tego syfu? Pytania banalne,ale chce wiedzieć wszystko
  15. Czy mogę liczyć na czyjaś pomoc?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.