Skocz do zawartości

Wolf_320

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 320D 2002r
  • Lokalizacja
    Brzyście

Osiągnięcia Wolf_320

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Wolf_320

    320D E46 150KM

    Czyli co bo nie bardzo rozumiem?
  2. Wolf_320

    320D E46 150KM

    Miało być zrobione na dobrych częściach.a jest jeszcze jakiś inny sposób żeby wyregulować te obroty?
  3. Wolf_320

    320D E46 150KM

    To może coś z cięgłem pokombinować? Czy lepiej tego nie ruszać?
  4. Wolf_320

    320D E46 150KM

    Dokładnie tak jak piszesz do 2500 jest muł a potem rodzi się potwór. EGR mam zaślepiony.
  5. Wolf_320

    320D E46 150KM

    Wężyki niedawno wymieniałem na sylikonowe, zaworek też wymieniłem na nowy oryginalny. A co do żle ustawionej turbiny to co dokładnie masz na myśli? czujnik ciśnienia doładowania wymieniony. Już od dawna tak mam.
  6. Wolf_320

    320D E46 150KM

    Witam wszystkich.Wie ktoś może jak podkrecić turbinę żeby się wcześniej załączała bo teraz zaczyna ładować od 2500 obrotów a chciałbym podkręcić na jakieś 1800.
  7. Wolf_320

    320D 150KM kopci na siwo

    Więc tak wymieniłem turbo na inne i już nie dymi. A może ktoś polecić dobry zakład w którym regenerują dobrze turbosprężarki?
  8. Wolf_320

    320D 150KM kopci na siwo

    A można to zrobić samemu? Jaki dokładnie ten płyn?
  9. Wolf_320

    320D 150KM kopci na siwo

    Witam wszystkich. Mam taki problem wsiadam do auta po robocie zapaliłem je i zaczął kopcić i tak przez całą drogę do domu. Pod domem dotknołem węża od płynu chłodniczego i był gorący i twardy że nie dało się go zcisnąć. Co to może być?
  10. A wtryski trzeba potem jakoś kodować? Je po założeniu się odpowietrza czy nie?
  11. chyba że założyć wtryski od jakiegoś innego silnika tylko nie wiem od jakiego będą pasowały do mojego?
  12. Byłem dzisiaj podpiąć pod kompa i wyszły wtryski do roboty. Trzy są na ujemnych wartościach a czwarty na dodatnim i to aż 5 jednostek. Może ktoś miała taką sytuację i jaki jest koszt regeneracji tych wtrysków?
  13. A jak ją wyczyścić. Przecież ona jest chyba nierozbieralna. A jeszcze jedno czy przepływkę trzeba zaadoptować po wymianie? Bo dzisiaj rano odpaliłem auto a obroty skoczyły na 1300 i tak auto pracowało i nie było żadnej reakcji na dodawanie gazu.
  14. Wiem wiem. Podczas jazdy obroty idą do końca jakieś 4.8 , 4.9 tys. Ale dlaczego nie ma kopa na pierwszych biegach? Turbo wymienione po regeneracji zaworek sterujący też wraz ze wszystkimi wężykami podciśnieniowymi i dalej nic.
  15. Też prawda o tym nie pomyślałem. Ale nie zawsze mi się załancza turbina przy 1800 a zwłaszcza na 1 i czasem na 2 biegu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.