Skocz do zawartości

Maxim_309

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E90 320D 163KM M47TU2

Osiągnięcia Maxim_309

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam, Kolego jak poradziłeś sobie z zakodowaniem po wymianie pompy?? Mam ten sam problem. Lub jeżeli jest ktoś w stanie przedstawić instrukcję jak to zrobić w ISTA będę wdzięczny. Pozdrawiam.
  2. Cześć. Jak rozwiązałeś problem z tym błedem 5E20? Pozdrawiam.
  3. Odma nie byla wymieniana. Zamowie razem z filtrem paliwa i wymienie. Od razu przy okazji sciagne kolektor, egr i przepustnice - wszystko wyczyszcze, spr wezyki przelewowe czy nie sa uszkodzone. Spr opornosc swiec miernikiem odnosnie wpisu, ze swiece moga grzac ale za slabo, choc ja to bym odrzucil, poniewaz przypomne, nie ma bledow w kompie. Po tym wszystkim zrobie odczyt podczas jazdy i wrzuce do analizy.
  4. Trasy głownie mieszane - nie mieszkam w mieście ale zdarza się że robię krótkie odcinki ok 8-10 km. Nierówna praca silnika pojawia się tylko przy niskich temperaturach. Ale czy jeżeli winne byłyby świece lub sterownik, to czy nie powinien wyskoczyć błąd w sterowniku silnika?
  5. Filtr jest dobrze nasunięty na kołnierz, spr kilka razy i mocno go wepchnąłem. Nie wiem czy to ma znaczenie, ale mam popękany i uszkodzony ten tunel dolotowy łączący wloty powietrza nad chłodnicą z obudową filtra powietrza. Odnośnie INPY - jaką wersję najlepiej zainstalować? Jak tylko zrobię ten test to wrzucę wyniki.
  6. Witam! Posiadam BMW E90 320D 163KM z 2005r, auto bardzo dużo pali. Wg wskazań komputera ok 10l/100km. Dodatkowo wydaje mi się że nie zbiera się tak jak powinna seria. Podejrzewałem wtryski, ponieważ w gnieździe jednego wtrysku podczas wymiany filtra powietrza zauważyłem tak jakby trochę ropy - tak mi się przynajmniej wydaje że to była ropa, ale korekcje wtrysków wydają się być w porządku. Dodatkowo podczas odpalania zimnego silnika przy niskich temperaturach powietrza, ciężko odpala oraz przez pierwsze kilka sekund silnik nierówno pracuje. Dodam że w komputerze silnika nie ma żadnych błędów w tym również nie ma błędu świec żarowych. Miałem niedawno dosyć poważnie zapchany filtr DPF, oczywiście błąd po każdym kasowaniu wracał, ale przegoniłem porządnie auto po obwodnicy i błąd już nie powraca. Filtra paliwa jeszcze nie wymieniłem, ale zamierzam to zrobić w najbliższym czasie. Poniżej odczyt parametrów silnika (rozgrzanego) na biegu jałowym: http://www.lux-bud.com/Wtryski_bieg_jalowy.JPG http://www.lux-bud.com/OdczytLIVE_bieg_jalowy.JPG http://www.lux-bud.com/OdczytLIVE_bieg_jalowy2.JPG Pozdrawiam, Krzysiek.
  7. Dziś sprawdziłem jeszcze raz wszystkie szlauchy. Według mnie, wszystko ok, oprócz tego jednego. Paczka już idzie, więc postaram się jak najszybciej wymienić. Odnośnie turbiny - patrzyłem, oglądałem - nie widziałem tej gruszki, więc wychodzi na to, że mam elektryczne. A to połączenie o którym mowa na poprzednim zdjęciu, obejrzałem je, jakieś delikatne luzy to cięgiełko miało, ale nie tragiczne. Nie wiem o co chodziło rozmówcy, mówiąc żebym je sprawdził.
  8. Może to głupie pytanie będzie, ale gdzie ten regulator powietrza jest, bo nie wiem o którą część chodzi i gdzie się znajduje :D
  9. O sterowniku świec wiem, bo teraz jak już są przymrozki, to przez pierwsze kilka/kilkanaście sekund pod odpaleniu auta po dłuższym postoju, silnik nierówno pracuje i w ogóle czuć jakby ciężej odpalał. Odnośnie temp nie powiem Ci nic, bo na w naszych BMW nie ma wskaźnika, a pod komputerem nie sprawdzałem jeszcze. Ale czy niedogrzewanie silnika miałoby wpływ na tą falującą moc podczas przyśpieszania? Czy może dzieje się tak, ponieważ DPF jest już zapchany?
  10. Przed skasowaniem błędów było coś takiego: Skasowałem błędy, przejechałem się kawałek i jest coś takiego:
  11. Witam! Nie miałem czasu żeby wcześniej napisać. Dziś sprawdziłem przewody, tak jak radziłeś. Rzeczywiście, przewód gumowy, ten gruby, który łączy intercooler z EGR'em, był pęknięty u góry, przy przepustnicy. Z racji że dziś sobota, wyciągnąłem go, wyczyściłem i zaizolowałem dokładnie izolacją. Póki co takie rozwiązanie, ale wymienię go w najbliższym czasie. Efekt jest taki, że auto póki co, nie przechodzi w tryb awaryjny, choć nie przejechałem jeszcze długiej trasy, jedynie taką ok 20-30 km. Auto jednak dziwnie chodzi, czuć o wiele większą moc oczywiście, lecz podczas przyśpieszania tak faluje, jakby miało takie turbo dziury. Czasami ciągnie od dołu równo, czasami nie, lub czasami w ogóle czuć takie bardzo mocne wciśnięcie w fotel dopiero od ok 3000-3500 obrotów. Czy może to powodować moje prowizoryczne zaizolowanie pęknięcia na gumowym przewodzie, czy muszę szukać problemu gdzie indziej? Pozdrawiam oraz życzę miłego i spokojnego weekendu :-)
  12. Dzięki. A wracając do tematu trybu awaryjnego. Dziś przyszedł mi czujnik, właśnie go wymieniłem, nie skasowałem błędów tylko się przejechałem, przez kilka km było ok a za chwile znowu tryb awaryjny. Podłączyłem go pod kompa, wyskoczyły takie błędy, czyli takie jakie łapał wcześniej: Skasowałem błędy, przejechałem się znowu 3-4 km, no i znowu załączył się tryb awaryjny. Przyjechałem do domu, podłączyłem pod kompa i pojawiły się takie dwa błędy: Co jeszcze może powodować że załącza się tryb awaryjny? Może DPF jest zapchany? Dodam że tryb awaryjny załącza się podczas jazdy, przejadę kawałek bez zatrzymywania się czy gaszenia auta i po jakimś czasie, z powrotem jeździ normalnie.
  13. Akumulatora jeszcze mi nie rozładowało, więc by wychodziło na to, że ładowanie jest. Ostatnio przez godzinę lub dwie grało radio na zgaszonym, i też kręcił normalnie. A problem z radiem polega na tym, że czasami po odpaleniu silnika navi próbuje się włączyć, pokazuje się napis BMW, po czym się restartuje i próbuje odpalić od nowa. Nie zawsze tak jest, ale czasami potrafi tak się restartować nawet przez 20 min a i tak się nie uruchomi. Dopiero na następny dzień, gdy wsiadam do auta jest ok. P.S O radiu pisałem w pierwszy poście :D
  14. Jeździłem parę dni z odpiętym IBS, lecz radio dalej głupiało, wczoraj wymieniałem olej i podłączyłem z powrotem obydwie wtyczki, i jest nadal tak było. Czy czujnik IBS podpięty czy nie, radio nadal nie zawsze się załącza.
  15. No to co mam w takim razie zrobić, jeżeli twierdzisz że wymiana IBS'a nic nie da.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.