Skocz do zawartości

Grzeiuuu

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 320d 220km
  • Zawód

Osiągnięcia Grzeiuuu

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam Potrzebuję uszczelnień miejsc jak na załączonym obrazku, bo mam zapocenia. Do bmw E91 320d, E91 320d końcówka VIN: F053976. EGR wyłączony w sterowniku. Może jakiś zestaw, żeby pozbyć się tej chłodniczki itd? Na zdjęciu widać, o które uszczelnienia mi chodzi.
  2. Ok, bardzo dziękuję. Na dniach złożę zamówienie. Jeszcze interesował by mnie filtr paliwa do tego samochodu czyli końcówka VIN: F053976
  3. Dzień dobry, Amortyzatory przednie do E91 320d końcówka VIN: F053976. Pokazuje mi dwa modele sachs do tego VIN, który będzie prawidłowy? Do tych amorków jeszcze poduszki i odboje z osłonami. Pozdrawiam
  4. Taka katastrofa to połączenie? W takiej małej budzie? Ten silnik taki tragiczny?
  5. Witam, Proszę o rozkodowanie VIN. Ja nie mogę nic konkretnego znaleźć. WBA1C110X0E885904 Dziękuję z góry.
  6. Dzień dobry Co myślicie o bmw z ogłoszenia? Pisze w imieniu kolegi, które chce zakupić takie auto. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-bi-xenon-duza-navi-ledy-bardzo-maly-przebieg-ID6EL0h8.html Właściciel mówił że auto miało uszkodzony lewy narożnik przedni.Nie była to kolizja tylko parkingowe uszkodzenie (pokazał zdjęcia na miejscu) Zostało to zrobione. Dekoderem VIN nie można nic rozkodować. Jakieś podstawowe coś tam rozkodowują. Ale to data produkcji itd .. Najbardziej podstawowe dane. Interesuje mnie czy te wyposażenie było seryjne czy dołożone. Ogólnie co o tym myślicie? Pozdrawiam
  7. Ok, zobaczę w najbliższym czasie, ale wartości ciśnienia są poprawne i błędu nie wykazuje tego czujnika.
  8. Witam Od jakiegoś czasu borykam się z problemem w mojej E39. Przestudiowałem już całe forum, ale widzę że tam problem rozwiązywała wymiana pompy bo zazwyczaj to ona była przyczyną. U mnie po wymianie jest to samo. Najlepsze jest to że inpa wykazuje błąd 4074 pre-supply pressure monitoring przy prawidłowym ciśnieniu bo ok 4bar. Przy starej pompie pokazywał trochę mniej ale i tak powyżej 3bar.
  9. Grzeiuuu

    530d-przy 140 traci moc

    a właśnie czytałem też, że ten czujnik to jest raczej czujnik wałka skrzyni biegów to jak to jest w końcu? Nie mam żadnego problemu z odpaleniem czy to zimny czy ciepły.
  10. Grzeiuuu

    530d-przy 140 traci moc

    Będę musiał sprawdzić ten ogranicznik jak pogoda będzie lepsza i czas się znajdzie ;) A co do tego czujnika wałka rozrządu to jego uszkodzenie objawia się czym dokładnie? Spadkami mocy?
  11. Grzeiuuu

    530d-przy 140 traci moc

    Tak sprawdzałem, no i jest tak jak w logu... na jałowym ok 4 i pod obciążeniem przy deptaniu spada na 3.6 3.7bar. Z tego co zdążyłem zauważyć to ok 400zł taki czujnik :/ Pompa progowa 500-600 i robi się ładna sumka ;/
  12. Grzeiuuu

    530d-przy 140 traci moc

    A co do ciśnienia doładowania to w inpie pokazuje ciśnienie doładowania plus atmosferyczne czyli nie jest 2.4 a ok. 1.4 bar i to jest prawidłowe ciśnienie, A ten czujnik wałka rozrządu to musi być ori bmw? Czy polecacie coś innego?
  13. Grzeiuuu

    530d-przy 140 traci moc

    Z czujnikiem ciśnienia też może to mieć coś wspólnego, znajduje się on z tyłu kolektora ssącego. Inpa pokazuje następujący błąd: 7717 monitoring speed (rpm) sensor
  14. Grzeiuuu

    530d-przy 140 traci moc

    I co okazało się problemem?? Pompa progowa? czy jednak turbo? a może elektrozawór sterowania turbiną?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.