Skocz do zawartości

pudzianblejd

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530D Touring 1999
  • Lokalizacja
    Tuchola

Osiągnięcia pudzianblejd

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. dzięki za info .Znalazłem warsztat w którym mi odkręcili .Są specjalne klucze do tych śrub więc zakładanie ich nie ma sensu bo i złodziej je ma .Odkręcenie to 3min. bez pośpiechu.
  2. Witam kupiłem niedawno E39 i koleś nie dał mi klucza do szpilek antykradzieżowych, i teraz mam problem z odkręceniem . Macie jakąś radę jak to odkręcić bez spawania? I mam jeszcze pytanie czy da się wyłączyć na stałe oświetlenie kabiny, ponieważ trochę wkurzające jest za każdym razem wyłączanie z guzika. Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
  3. Dzisiaj dowiedziałem się co z skrzynką ,więc do regeneracji konwerter i pompa do wymiany kosz i coś tam jeszcze cena 2800 i nie wiem czy naprawiać czy kupić używkę tak się kończy kupowanie okazji
  4. byłem na kompie wykazał błąd skrzyni i nic więcej dzisiaj zawiozłem do fachowca powiedział że może to być kosz lub konwerter może mieć luz i oddać do regeneracji koszt około 600 a resztę trzeba zobaczyć za kilka dni będę wiedział
  5. Witam mam problem z automatem tiptronic czy może mi ktoś doradzić jakie są objawy gdy popsuje się konwerter. Po wyjęciu mojej skrzyni zobaczyłem że już ktoś wymieniał tą część i teraz nie wiem czy wymienił po to tylko żeby sprzedać i znów nawaliło czy może coś innego w skrzyni. Mam takie objawy: Na zimnym silniku rusza do przodu i do tyłu po rozgrzaniu staje i nawet na obrotach nie rusza. Chciałbym to wiedzieć bo tzw szpece mówią mi różne historie. I jeszcze dopytam czy tą część trzeba kupić nową czy da się oddać do regeneracji? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  6. dopytam jeszcze czy moze to być czujnik abs zepsuty
  7. wymieniłem amory i resztę i nic kilka metrów jechał na D i R a kontrolka awarii się nie świeci na dodatek gdy nacisnąłem hamulec usłyszałem jakiś dzwięk z pod samochodu gdy dodałem gazu ucichło może to coś znaczy sinik odpala jest ok
  8. Kolega ma racje coś w tym musi być . Lepiej sprawdzić niż wydać niepotrzebnie kasę a tym bardziej że mam wszystko na druga stronę ale poza tym mam jeszcze jedno pytanie czy diagnostyka pokaże coś więcej niż to co pokazało mi w dwóch różnych warsztatach tylko awarie skrzyni biegów? Czy warto mi jeszcze gdziekolwiek szukać? Bo że awaria skrzyni biegów wiem bez kompa bo po prostu nie rusza.
  9. Nie wiem na ile ta informacja o tej wymianie amora tarczy i klocków jest wiarygodna bo przedzwoniłem do serwisu i powiedzieli że to raczej nie powinno mieć związku. Nie wiem czy mówili prawdę czy tylko chodzi o kasę . Jeżeli ktoś by wiedział czy takie coś jest możliwe proszę o kontakt.
  10. Dzisiaj byłem się podłączyć pod komputer i wykazał błąd skrzyni i nic poza tym . Pierwsze co zrobiłem to kazałem sprawdzić poziom oleju w skrzyni, brakowało około 0.5litra dolano ale bez zmian. Co do przebiegu to masz racje bo też podejrzewałem tzw handlarski przebieg(ale ciężko dostać takie BMW z niekręconym licznikiem) . Bo pedał gazu i hamulca i ogólny stan w środku jest idealny. Z opowieści diagnosty wychodzi że jest padnięta skrzynia . Podzwoniłem po kilku fachowcach od automatów i te objawy świadczą o padniętej skrzyni. Mam jednego gościa który zajmuje się tylko automatami. Wyjmę z bejcy i zawiozę mu. Powiedział mi że koszt mnie wyniesie około 2 tysi z tym że jeszcze musi zajrzeć do środka tzn do miski olejowej i będę wiedział dokładnie. Co to jest dokładniej ten konwerter i gdzie się znajduję to też go dam do sprawdzenia? Pozdrawiam
  11. Witam forumowiczów ze względu że to mój pierwszy post na tym forum to Witam wszystkich. Mam problem z moją BMW 530D E39 w automacie(tiptronic) Posiadam ją od 2 tygodni . Od 4 dni stoi ponieważ podczas jazdy(około 30-40km/h) wyświetliła się na komputerze kontrolka awarii. Po kilku godzinach próbowałem jazdy, silnik odpala i rusza po około 10metrach skrzynia rozłącza się i samochód staje, na komputerze nie pojawia siężadna kontrolka, silnik cały czas chodzi bez problemów. Mogę ją kręcić do wysokich obrotów i nie rusza, tak samo na każdym innym trybie skrzyni.Bezpieczniki sprawdziłem i żaden nie jest przepalony. Samochód ma przejechane niecałe 200000km. Dzień wcześniej wymieniałem amortyzatory,tarcze,klocki ale zdążyłem tylko z jednej strony i w takim stanie pojechałem, myślę że to nie ma znaczenia z tym problemem i że to tylko zbieg okoliczności ale lepiej napisać bo może się ta informacja przydać. Może ktoś mi podpowie o co tu chodzi? Z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.