Kurcze, tak sie wlasnie zastanawialem. 22 tysiace jeszcze bym dal, ale ogladalem ostanio pare sztuk i wszystkie byly w srodku zajechane a przebieg oczywiscie 170-190tys. km. Kupie nawet z przebiegiem i 300tys. km, ale zeby byl serwisowany ba biezaco, a nie jak juz sie nie da jechac samochodem. Z drogiej strony, sporo mlodych osob jezdzi tymi samochodami i nie ma jzu na nic wiecej jak tylko na kupno samochodu i ledwo na paliwo, nie mowiac juz o jakimkolwiek serwisowaniu. Czy jest jakis dzial na tym forum, gdzie jest opisane krok po kroku na co zwracac uwage przy zakupie bmb i poszczegolnych modeli? Na forum passata jest to ladnie rozwiazane, ale niestety neie zamierzam dlugo sie wozic tym autkiem i mam chec juz od dobrych paru lat na to bmw. Kuzyn ma juz 5 lat tego, a ostatnio zrobil chip na 180km (z 136) i pali mu srednio 7-7,5. Tylko, ze on nie jezdzi, on zapi....ala. Ja z reguly jezdze 90-120km, z reguly trasa i 10% miasto, przebiegi ok 30tys. rocznie. Konie mechaniczne raczej przydaja mi sie, gdy sie spiesze lub gdy sa korki w postaci np. dwoch tirow, itp. 4 sekundy i po wyprzedzaniu. Ale juz nie za bardzo podoba mi sie jezdzenie na lpg, mimo, ze nie ma problemow. Za krotki zasieg i tankowanie co pare dni. Jakie sa konkretne bolaczki bmw, nawet gdy jest zadbane bmw? Bo z tego co widze, na forum 3xx 320d przoduje awaryjnoscia i to troche mnie przeraza. To samo mowili o 1.8t w passacie i jakos jezdze... Czy ludzie kupuja po prostu auta zaniedbane?