Skocz do zawartości

ideally

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Passat B5.5, FL, 1.8t, awt, 150KM, 2001

Osiągnięcia ideally

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. "musisz BARDZO się postarać o dobry nie złachany egzemplarz i co nieco ogarniać mechanikę, aby Twój następny post nie brzmiał: "320d BRAK MOCY! POMOCY!"." co do tego to podobnie jak w passacie, jest turbo i jest pelno zaworkow, elektroniki, w sumie chyba to samo co w dieselu, tylko egr nie ma :) W samochodzie zawsze robie wszystko na czas, a nawet na zas. Nie wyobrazam sobie, zeby auto stanelo mi w drodze. Co do passata, mzoe i to rzeczywiscie tatusiowaty wóz, ale jest wiekszy, wydawalo mi sie jednak, ze jest mniej wyciszony od bmw., i w dodatku nie tlumi tak nierownosci. Najlepsza zaleta bmw jest chyba trakcja. Naprawde dobrze trzyma sie drogi. Tak wiec, moje poszukiwania zaczynaja sie...
  2. Kurcze, tak sie wlasnie zastanawialem. 22 tysiace jeszcze bym dal, ale ogladalem ostanio pare sztuk i wszystkie byly w srodku zajechane a przebieg oczywiscie 170-190tys. km. Kupie nawet z przebiegiem i 300tys. km, ale zeby byl serwisowany ba biezaco, a nie jak juz sie nie da jechac samochodem. Z drogiej strony, sporo mlodych osob jezdzi tymi samochodami i nie ma jzu na nic wiecej jak tylko na kupno samochodu i ledwo na paliwo, nie mowiac juz o jakimkolwiek serwisowaniu. Czy jest jakis dzial na tym forum, gdzie jest opisane krok po kroku na co zwracac uwage przy zakupie bmb i poszczegolnych modeli? Na forum passata jest to ladnie rozwiazane, ale niestety neie zamierzam dlugo sie wozic tym autkiem i mam chec juz od dobrych paru lat na to bmw. Kuzyn ma juz 5 lat tego, a ostatnio zrobil chip na 180km (z 136) i pali mu srednio 7-7,5. Tylko, ze on nie jezdzi, on zapi....ala. Ja z reguly jezdze 90-120km, z reguly trasa i 10% miasto, przebiegi ok 30tys. rocznie. Konie mechaniczne raczej przydaja mi sie, gdy sie spiesze lub gdy sa korki w postaci np. dwoch tirow, itp. 4 sekundy i po wyprzedzaniu. Ale juz nie za bardzo podoba mi sie jezdzenie na lpg, mimo, ze nie ma problemow. Za krotki zasieg i tankowanie co pare dni. Jakie sa konkretne bolaczki bmw, nawet gdy jest zadbane bmw? Bo z tego co widze, na forum 3xx 320d przoduje awaryjnoscia i to troche mnie przeraza. To samo mowili o 1.8t w passacie i jakos jezdze... Czy ludzie kupuja po prostu auta zaniedbane?
  3. Witam, chcialbym sie na wstepie przywitac jako nowy na forum i od razu chcialbym zasiegnac waszej opinii, uzytkownikow bmw. Mianowicie posiadam poki co juz troche czasu passata 1.8 turbo benzyna z lpg (150km), 2001r. Poki co go nie chipowalem bo zastanawiam sie nad zmiana auta, co prawda mniejszego, ale dosc komfortowego i cichego, czyli... bmw 320d. Juzyn jezdzi tym 5 lat i do tej pory robil amortyzatory i nic poza tym (poza olejami, itp). Auto co prawda kupil 5 lat temu (2000r) za 11,5tys. euro, ale nie wiem jaka jest teraz dobra cena za taki rocznik, czy 20 tys. zl starczy mi na zadbanego 320d? (136km). Slyszalem, ze wersje po czerwcu 2000r. jakos polepszyli, jesli chodzi o awarie, a jak jest naprawde to nie wiem. Jesli 20tys. zl to malo, ile trzeba szykowac? NA co zwrocic uwage przy ogladania auta (oprocz absurdalnych przebiegow w dieselach na poziomie 240tys., juz nawet nie wspominam 198tys. km ....). Ciekawe z tymi przebiegami, bo ja ma 239tys. w benzynie z 2001r. i A moze zamiast tego 325i lub 328 plus lpg? Pomozcie panowie w wyborze, czy warto zamieniac passata na bmw?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.