Skocz do zawartości

pitergod

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    W-w

Osiągnięcia pitergod

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. pitergod

    Jakie amory do 330d?

    zależy co definiujemy pod pojęciem sport i komfort. na pewno nie chcę zawieszenia, które nie infromuje mnie o tym, po czym i że wogóle jade autem! -np. coś w stylu aut na F. (peugeot, citroen, renault...) ale też nie chce czegoś co przypomina prawdziwe sportowe/rajdowe zawieszenie, bo tego już mam dość w aucie, które mam przygotowane tylko do sportu. Po prostu chciałbym móc przejechać się autem z zawiasem b6 lub odpowiednikiem sachsa, żeby poczuć jak się spisuję. W ostateczności pójde do ASO i kupie oryginały, ale to już jak będę na prawdę przyparty do muru.
  2. 1. M-pakiet to M-pakiet - wygląda tak jak na zdjęciach które załączyłeś, a te ostatnie auta mają założone zderzaki od coupe/cabrio e46 2. wydaje mi się, że chodzi Ci o oderwanie się mocowania tylnego zawieszenia od nadwozia - podobno takie usterki zdarzały się w wersjach przed liftem 3. najlepiej sprawdzić historię serwisową po numerze VIN u lokalnego dilera, jeśli wszystko wcześniej było robione w ASO to będą o tym u nas wiedzieć, wiem, że są problemy z dostępem do historii aut zarejestrowanych we Włoszech 4. nie to całkiem inna jednostka poszukaj na forum 5. :search:
  3. pitergod

    Jakie amory do 330d?

    dzięki, co do pyt nr 3 to chodziło mi o to czy nie zaburze charakterystyki całego zawieszenia zakładając b6 na przód a zostawiając tył oryginalny. a tak przy okazji to rozglądać się za czymś innym niż bilstein i sachs?
  4. pitergod

    Jakie amory do 330d?

    przyszedl już czas żeby zmienić amory w aucie. mam w związku z tym trochę pytań, ponieważ chciałbym zachować fabryczną charakterystykę zachowania się auta na drodze, a w znalezionych wcześniejszych postach nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi: 1. Czy fabrycznie wstawianie są sachsy? 2. Czy bilsteiny b4 nie będą za miękkie do 330d? 3. Czy jeśli zdecyduję sie na b6 to trzeba będzie wymienić też z amortyzatory z tyłu? Jakie są Wasze doświadczenia z wymiany amortyzatorów, pozdrawiam
  5. dzieki - wybor stal sie jasny pozdrawiam!
  6. Wlasnie dozbieralem w koncu na moje marzenie, no i problem numer 1. co wybrac smg czy manuala? jesli wiedzialbym ze smg pracuje tak jak w nowej m5 to od razu zdecydowalbym sie na takie rozwiazanie, ale m3 moze miec calkiem inna pake (starsza=wolniejsza), czy ktos wie co lepsze czy ktos jezdzil jednym i drugim i moze pochwalic sie wrazeniami? aaa najwazniejsze czy z smg traci na osiagach? dzieki pzdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.