Witam Poszukuję wszelkiej literatury po polsku do BMW e28 524td np. "Sam naprawiam" - może być również w formie elektronicznej " ) Chętnie też usłyszę opinie i rady osób, które "odnawiały" e28. Posiadam 524td 08.1984r, które niedługo ma iść na "kurację"...blacha , lakier...i wszystkie rady byłyby cenne. Dodam że blacharka jest w dobrym stanie zewnętrznym (pierwszy lakier), skorodowane miejsca przy kielichach (pospawane przez poprzedniego właściciela), ranty błotników pod maska, tylni pas przy błotnikach, podszybie (kilka 2-3cm dziurek), dziura (4-6cm)w podluznicy prawej przy styku z podłogą i pewnie troche innych ale to dopiero wyjdzia .Silnik i mechanika bez zarzutów . Kupiłem ją we wrześniu i zrobiłem nią przez 1,5miesiąca ok 5000km (aby sprawdzić czy wytrzyma), od tamtego czasu stała pod chmurką nieużywana, teraz ją odpaliłem i znów śmiga bez problemu (w końcu to Beta) a ile przy tym miałem frajdy :). Dzisiaj odwiedziłem Panie na Narbutta (ostatnio byłem tam z 6 lat temu ....) dowiedzieć się o ceny zderzaków i trochę mnie "sponiewierało" kiedyś były u nich po ok 150zł a teraz po 1100zł bo e28 to juz rasowy Youngtimer i w BMW też o tym wiedzą .....będe chromował ! :shock: moze ktoś zna dobrą galwanizerię i wie jakie sa koszty chromowania np. kmpl. zderzaków gdzieś w Warszawie lub okolicach Jak z częściami, które są dostępne u sprzedawców niezaleznych (Intercars, Interteam itp), czy można trafić te montowane fabrycznie i za ile? Kupię używany (lub nowy) pas przedni i tylny oraz chłodnicę oleju do e28 524td! ! ! Pozdrawiam wojer :)