Skocz do zawartości

Kuba_Igor

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Kuba_Igor

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Kuba_Igor

    Swap z 1.6 ti na M52b25

    Dzięki kolego, a powiedz jeszcze czy tam jest gaz elektroniczny i listwa wtryskowa zasilana 1 wężem ? Tak jak w N40 Tak jeszcze dorzucę: zdjęcie głównej kostki do wiązki silnika która leci z budy w e46 http://img232.imageshack.us/img232/2029/29042011697.th.jpg a tak wygląda złącze w e36 i obok takie same ale od lambdy http://img705.imageshack.us/img705/5449/29042011694.th.jpg http://img713.imageshack.us/img713/9923/29042011695.th.jpg
  2. Kuba_Igor

    Swap z 1.6 ti na M52b25

    Chyba wiem co masz na myśli, jakbym nie miał tego e36 z tym M52b25 to bym się w ogóle nad tym nie zastanawiał. To teraz zapytam inaczej a co by tam siadł za komplet(silnik,skrzynia, wiązka) bez większego modzenia ?
  3. Kuba_Igor

    Swap z 1.6 ti na M52b25

    Witam, chciałbym uderzyć z pytaniem takiego typu. Wysypał się silnik 1.6 ti (ukręciło wałek wydechowy) :cry2: w e46 compact 2002r i na jego miejsce jest cały dawca 323i e36 compact z 98 r silnik M52b25. Problemy są następujące w e36 jest przepustnica na linke i wiązka silnika łączy się kabiną poprzez dwa okrągłe złącza no i do listwy paliwowej lecą dwa przewody zasilający i powrót. Natomiast w e46 do listwy leci tylko jeden przewód,a przepustnica jest w pełni elektroniczna a wiązka silnika łączy się kabiną jedną małą kostką. Czy jest jeszcze coś, czegoś nie napisałem, na coś jeszcze trzeba zwrócić uwagę Proszę o wypowiedz :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.