Skocz do zawartości

barwal87

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 316i 1995

Osiągnięcia barwal87

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dziękuję za konkretną odpowiedź
  2. Powodów może być niezliczona liczba, bez wcześniejszej analizy komputerowej można gdybać tak do jutra :) Przepływka, świece, kable, szczelność dolotu i układu wydechowego, sonda, paliwo, czujnik tps, czujniki wałka r i wału, wtryski itp itd :) Bez komputera ani rusz - ewentualnie reset kompa ale jeżeli jest jakiś powód tych objawów to z pewnością powróci z czasem
  3. Witam, gdy kupiłem swoją M43b16 na początku roku miała wycięty kat i wstawioną rurę, ze względu cen nowych katalizatorów zdecydowałem się na wstawienie w miejsce kata tłumika przelotowego. Niestety auto ma słabe osiągi i podwyższone spalanie i co najgorsze śmierdzi spalinami i na analizatorze ma wysoką emisje co2. Chciałbym wstawić jakiś uniwersalny katalizator (są po prostu o wiele tańsze od oryginału) pytanie tylko jaki będzie najlepszy). Proszę kogoś o porady (kogoś kto ma pojęcie na temat układu wydechowego) Jakie parametry kata szukać - średnica itp aby był jak najbardziej zbliżony do oryginalnych wartości?
  4. Może czujnik wałka rozrządu
  5. barwal87

    316 Mulenie na benzynie

    Skoro na gazie idzie dobrze a na benzynie słabo to proponuje zerknąć na wtryski... Przy instalacjach gazowych często się zapiekają itp - być może leją stąd brak mocy i przerywanie.
  6. Dolot szczelny, rura od przepływki jest nowa, przepływka sprawna (mierzona), filtr powietrza i paliwa wymieniony. PS: może miał ktoś problemy z lejącymi wtryskami >? mógłby opisać objawy, i jak do tego doszedł i jak było po wymianie :) lub problemy z jakimiś czujnikami ?
  7. Komputer nie wykazał żadnych błędów :)
  8. Witajcie muszę zwrócić się do was o pomoc i liczę na sensowne pomysły i porady. Zaobserwowałem kilka dziwnych objawów w pracy mojego M43. * Gdy odpalam po nocy lub dłuższym postoju to przez parę pierwszych sekund silnik potrafi przerywać po chwili przestaje (niema reguły czasami szarpnie czasami nie), później pracuje normalnie, nie przerywa, trzyma obroty, pracuje równo. * Na przeglądzie wyszła mi wysoka emisja CO2 , reszta parametrów w miarę w normie (katalizatora był wycięty gdy ją kupiłem - wstawiłem tłumik) (podobno sonda pracuje na podwyższonych wartościach) - oczywiście śmierdzi mocno spalinami z wydechu tak jak by nie przepalał mieszanki. * Często na ciepłym silniku wolno wkręca się na obroty - często nierównomiernie przyspiesza tak jakby dostawał nagle po kilka koni co tysiąc obrotów. Podejrzewam że powód tych objawów jest jeden np: czujnik położenia wału lub wałka rozrządu, lejący wtrysk itp - proszę o porady Kompresja po 13 barów na każdym garku Sonda wymieniona na oryginał Boscha wg numerów katalogowych (oryginalny zamiennik, koszt: 340 zł) Świece wymienione na nowe NKG wg numerów katalowogowych dwu elektrodowe - są suche i czyste, nieokopcone itp Nie zauważyłem większych ubytków oleju od ostatniej wymiany (po około 8 tyś km - dolałem niecałe 100 ml oleju) Przewody zapłonowe są też nowe
  9. barwal87

    325i - nowe lampy, przód

    Do sedana pasują do coupe i na odwrót tylko trzeba kostki przerobić bo są inne, ale kształt ten sam
  10. Chwilowe falowanie jest chyba normalne :) U mnie np jak odpalę to opadają często do 500 na ułamek sekundy podskakują do 1000 i się zatrzymują na 800 za każdym razem, u kilku znajomych zauważyłem ten sam schemat odpalania :) ważne aby na jałowym nie falował i trzymał płynnie obroty.
  11. Po pierwsze sprawdź układ dolotowy powietrza, ( czy gumowe przewody są szczelne i nie popękane ) Po drugie sprawdź odmę czy rura nie spadła lub czy nie jest zasyfiona od oleju. Jeśli wszystko ok to należałoby sprawdzić sondę lambda (która działa głównie na rozgrzanym silniku) No i oczywiście pytanie czy resetowałeś komputer ?? Jeśli nie to proponuje go zresetować, może pomóc. Instrukcję resetowania znajdziesz na forum lub u wujka google :)
  12. barwal87

    320 Grzeje sie szybko;(

    Może termostat się zblokował i nie otwiera "dużego" obiegu płynu
  13. Posiadam E36 316i M43 Sedan 95` i posiadam taką właśnie kierownice jaką przedstawiłeś na aukcji :)
  14. E36 316i M43 Sedan 95r / U mnie też się ta kontrolka nie zapala i jest to z tego co wiem całkiem naturalne. Przy zapłonie świecą tylko kontrolki: Oleju Ładowania ABS Rezerwy i przegrzania oraz trzy kontrolki po prawej stronie deski bodajże (od klocków hamulcowych poduszek powietrznych i czegoś tam jeszcze :) ) Ewentualnie dodatkowo kontrolka nie zapiętych pasów jeżeli masz żarówkę :)
  15. Ja proponuję sprawdzić tuleje wahacza dolnego tylnego (tą która wchodzi w podłogę) możliwe że wahacz ją wyrwał i wtedy może walić o karoserie. Najczęstszymi objawami (poza stukami dość mocnymi) będzie pływanie auta po drodze oraz wzmocnienie stuków przy ostrym skręcaniu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.