Witam, zarejestrowałem się na forum z czystym sumieniem gdyż od dziś jestem szczęśliwy(lub nie, okaże się :D ) posiadaczem leciwego już, starszego ode mnie lecz wciąż na swój sposób czarującego BMW obok którego ciężko przejsć obojętnie :) Tyle słowem wstępu :) od razu muszę zadać parę pytań dot. mojego bmw :) Pytanie pierwsze, samochód ma 280 000 przebiegu, jest z rocznika 1991 (520, 24V 2.0 benzyna) - powinienem się martwić i na zapas zrobić gruntowne badanie samochodu ? Samochód został zakupiony od mojego znajomego, który na minę celowo na pewno by mnie nie wrzucił; dodatkowo dziś byliśmy w warsztacie na szybki przegląd (wg mechanika wszystko jest OK) i wymianę amortyzatora przedniego prawego koła(ach te polskie drogi). Z poważniejszych wizyt w warsztacie do tego momentu była wymiana pompy paliwowej (na oryginalną, Bosha) i montaż instalacji gazowej (sekwencja). Jest to mój pierwszy samochód, a w tym temacie nie jestem obeznany - głupio to zabrzmi, kupować taki samochód jako pierwszy ale szkoda było przepuścić okazji :) Poza tym samochód prezentuje się naprawdę dobrze więc i serce nie pozwalało przejść obojętnie : D Stąd moje pytanie, powtórzę : Powinienem przebadać samochód gruntownie w stacji diagnostycznej? Czy samochody te należą do awaryjnych ? Z tego co słyszałem są to jedne z lepszych modeli z tamtych czasów, ale wolę się upewnić w gronie ekspertów ! :) Drugie pytanie, dot. bardziej estetyki :) Znaczek BMW na masce jest całkowcie (niemal) starty, czy wymiana takiego znaczka jest czynnością na tyle łatwą, że byłbym w stanie zrobić to sam ? I gdzie mógłbym owy znaczek zakupić ? Z góy dziękuje za wyrozumiałość i pomoc :) Serdeczne pozdrowienia ze Szczecina.