Skocz do zawartości

michaelp492

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E32 730i

Osiągnięcia michaelp492

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A masz przepustnicę na linkę czy EML? Silnik wolnych obrotów działa? Iskra jest? Spróbuj odłączyć przepływomierz i zapalić ale potem jak podłączysz z powrotem przepływkę musisz odłączyć na chwilę akumulator żeby błąd się skasował. Czujnik temperatury jest w zderzaku, ale jak chcesz sprawdzić czy gdzieś styków nie zalałeś to musiałbyś OBC wyciągnąć i pod schowkiem przy nogach kierowcy sprawdzić.
  2. Mam radio Peiying PY-8138. Ktoś przede mną pokombinował, porozcinał kable, ogólnie druciarstwo i zauważyłem że nie podłączył kabla który daje zasilanie po przekręceniu kluczyka w stacyjce, tylko do kabla + od akumulatora podłączył pamięć i zasilanie normalne. Czy Waszym zdaniem lepiej tak zostawić, czy podłączyć ten kabel od stacyjki? Czy radio będzie włączać się po przekręceniu kluczyka raz, czy dwa razy?
  3. W skrzynce ze sterownikami mam 2 przekaźniki (jeden jest od pompy paliwa, a drugi raczej nie od ABS'u bo jak go wyciągnę to silnik nie odpala, a jak jest odpalony to gaśnie) i takie coś co wygląda jak duża śruba do której idą dość grube czerwone kable. Jedynie pozostaje możliwość że po drugiej stronie jest jakiś przekaźnik od niego bo mam oprócz normalnej skrzynki z bezpiecznikami i przekaźnikami, obok jeszcze jedną w której są 3 przekaźniki. A może wiesz skąd ściągnąć schemat tego ABS'u?
  4. Mam z 88 roku więc chyba starsza wersja. Czyli żeby go sprawdzić, trzeba by wszystkie czujniki zamienić z innymi sprawnymi?
  5. Otóż od pewnego czasu nie chce mi działać ABS. Na początku jak rano jechałem to nie działał a jak wracałem do domu po południu to wszystko było OK. Ale tak od 2 miesięcy w ogóle nie działa, przejadę może 5 metrów i zaświeca się kontrolka ABS. Co ciekawe jak włączę nadmuch przedniej szyby albo ogrzewanie tylniej to kontrolka też się włącza. Raz jak wracałem do domu i chciałem odparować przednią szybę, wcisnąłem guzik i kontrolka się zaświeciła ale ABS działał. Byłem u dwóch mechaników żeby sprawdzili mi co nie działa ale obydwoje nie mogli połączyć się z komputerem ABS'u, choć ze sterownikiem silnika połączenie było i jakieś tam błędy wywalał (np. że przepływomierz nie działa). Czy jeśli nie można połączyć się z tym sterownikiem to znaczy że się zepsuł? I może wiecie gdzie jest przekaźnik od ABS'u?
  6. Okazało się że przekaźnik znajdujący się w skrzynce z komputerami się zepsuł (koloru źółtego). Ten dziwny przekaźnik przy pompie wymontowałem, paliwa mam około 36 litrów a zbiornik 80-litrowy, także nie powinna się zatrzeć. Jak na razie samochód działa.
  7. Witam. Czy pompa paliwa która znajduje się w baku może chodzić cały czas nawet jeśli jedzie się na lpg? Przy wtyczce od pompy mam dziwny przekaźnik z czerwoną żaróweczką i on najprawdopodobniej nie daje napięcia do pompy i nie mogę samochodu odpalić, dlatego chciałbym pominąć "to coś" co jest na pewno nieoryginalne (najprawdopodobniej założone przez gościa który montował gaz II generacji w 2004 roku). Przypuszczam że to urządzenie odcina prąd od pompy gdy przechodzę na gaz.
  8. michaelp492

    Kilka pytań o BMW

    Witam, od niedawna jestem posiadaczem BMW E32 730i benzyna + gaz i mam kilka pytań: 1. Po sprawdzeniu samochodu komputerem (u mechanika) wyskoczyło 5 błędów ale niestety na drugi dzień po tym badaniu przestał działać poprawnie czujnik temperatury zewnętrznej, co objawia się denerwującym pikaniem i skakaniem temperatury od -30 stopni C do +30 stopni C. Dodatkowo wczoraj jak wracałem do domu po południu po skręceniu na skrzyżowaniu przestał działać szybkościomierz (wszystkie inne zegary działały). Pojechałem jeszcze raz do tego mechanika ale on nic nie wykrył i powiedział mi że muszę go zostawić to on przejrzy całą instalację elektryczną ale dopiero po świętach w maju a ja muszę czymś jeździć. Zrobiłem test zegarów i wszystkie ruszyły oprócz szybkościomierza. Dzisiaj rano jak jechałem do i z szkoły szybkościomierz działał normalnie (jedynie ta temperaura). Co może być zepsute? Czy mogli coś zepsuć (ci mechanicy), bo podłączali przepływomierz (który był odłączony, ponieważ jest zepsuty) z włączonym zapłonem? 2. Mam kilka nie podłączonych wtyczek (mechanicy u których byłem na tym kompie nie wiedzą od czego są): http://img263.imageshack.us/img263/943/photo0004yj.th.jpg http://img806.imageshack.us/img806/5180/photo0005w.th.jpg Ta leży na silniku. Te są dwie obok świateł mijania. http://img192.imageshack.us/img192/4287/photo0006xh.th.jpg A ta jest obok reflektorów po prawej stronie (po stronie pasażera). http://img43.imageshack.us/img43/1318/photo0007t.th.jpg Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.