Dalsza część mojej walki z nierówna pracą silnika,a wiec tak pojawił się błąd 4 cylindra, wymiana świec niewiele pomogła, silnik zaczął ładniej pracować, jednak po wejściu wskaźnika na odpowiednia temp. silnika dalej drgania na wolnych obrotach i po gwałtownym wciśnięciu gazu szarpał(przy tym palił ok. 13L). Przy ruszaniu tez i na 3 biegu przy około 2 tysiącach obrotów szarpanie.Zamówiłem cewkę zapłonową z fajką czyli komplet. Wsadziłem na 4 cylinder i dalej drgania nie znikły wiec analogicznie zacząłem zamieniać ta z 4 na 3, z 3 na 2, z 2 na 1. Przy wyciągnięciu cewek wyciągałem fajkę to bardzo proste, wystarczy mocniej ja pociągnąć wyskoczy (jest na "klik") po zrobieniu tej czynności z fajka z 1 cylindra awaria zniknęła zrobiłem dzisiaj 300 km dałem po gazie i wszytko gra silniczek działa jak igiełka błędy wykasowane.Pozdrawiam, szkoda ze nikt nie pomógł na forum:(