Skocz do zawartości

baxio

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i 1991

Osiągnięcia baxio

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Układ odpowietrzony, poziom płynu sprawdzony. Problem występuje nadal, nie przegrzewa się tak szybko jak na początku, ale jednak. Zauważyłem, że wskazówka od temperatury dziwnie opada i wzrasta, tak jakby przez chwilę nie było odczytu z czujnika, później wraca . Występuje to dość nieregularnie.
  2. Płyn sprawdziłem, jest dobrze, co do odpowietrzenia, to spróbuję jutro. Nie bardzo wiem jak z termostatem. Sprawdzę i napiszę co i jak. Dziękuję za pomoc.
  3. Witam Wszystkich bardzo serdecznie. Pierwszy raz na forum i niestety z problemem. Dość dziwna sytuacja wystąpiła w mojej 318 tce. Przy prędkości ok 120 km/h zaświeciła kontrolka ładowania i zaczęła wzrastać temperatura. Po zatrzymaniu okazało się, że pasek się spruł i wypadł z koła. Po wymianie pasków tzn od alternatora i wspomagania, wystąpił problem z przegrzewaniem się płynu. wcześniej nic takiego się nie działo. W tej chwili wygląda to tak, że temperatura płynu wzrasta prawie do czerwonej kontrolki, ale uruchomienie ogrzewania w kabinie obniża tą temperaturę. Dziwny zbieg okoliczności? Wydaje mi się, że przy wymianie nic nie skopałem. W kabinie jest bardzo gorąco i czuć taki specyficzny zapach z gorącej komory silnika. Proszę o jakieś pomysły, bo nie wiem czego się uczepić. Aha i jeszcze jedna wskazówka, ogrzewanie było na minimum, w momencie kiedy temp płynu wzrosła automatyczne zaczęło grzać w kabinie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.