Witam ja również posiadam instalację BRC - do tej pory przejechałem ok 10 tyś. nic nie śmierdzi..( jak uważa jeden z forumowiczów - bo niby gdzie ma śmierdzieć? chyba, że kolega bąki puszcza i o taki mu gaz chodzi) spalanie ok. 10 litrów na 100 km ( model 1.6). Niestety ten model sam w sobie jest wolny (przy włączonej klimatyzacji pod górkę to już całkowicie) więc większej różnicy nie widać. Zbiornik mam duży fakt 60 litrów, ale chociaż zrobię na nim sporo km.Zakupy wejdą, ale o czymś większym trzeba zapomnieć. z resztą i bez butli bagażnik nie jest jakiś imponujący. Grunt to wybrać dobrą stację do montażu ( ja robiłem to na śląsku). Jedynym problemem była włączona lampka emisji czystości spalin, która pojawiła się po przejechaniu 2 tyś km. ale krótka wizyta w warsztacie, regulacja i jest spokój. Siostra jeździ polo z LPG i po przejechaniu 100 tysięcy brak kłopotów. Osoby, które montowały instalację nie miały żadnych problemów z tym modelem poza, tym jak to wszystko ładnie ułożyć w bądź co bądź zabudowanej i dość szczelnie zakrytej jedynce.polecaną instalacją jest PRINs. Wszedłem na niemieckie forum BMW 1 i tam właśnie ktoś posiadał instalację Prins w modelu 130. Poza tym przed instalacją wymieniłem świece na oryginalne jakie posiada jedynka.Ktoś napisał, dlaczego BMW nie montuje w Aso instalacji? że niby zła. Jeżeli tak jest dlaczego robi to Skoda Toyota, Chevrolet i Volvo? Bardziej mnie przekonuje argument prestiżu BMW.Ostatnio widziałem Lexusa na gazie, więc skoro inni jeżdżą ... czas pokaże.