Skocz do zawartości

Piotrek_227

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E36 318is COUPE 1993r

Osiągnięcia Piotrek_227

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Czy mógłby ktoś poradzić jak zamontować short shifter do E34? nie mam pojęcia jak to zrobić i jak się do tego zabrać... czy trzeba grzebać od dołu czy wszystko można zrobić od góry??? kupiłem coś takiego: http://allegro.pl/short-shifter-bmw-e34-e-34-e39-e-39-520-525-i3606567998.html
  2. niebawem wybieram się na kompa, dam cynk co wyszło pzdr
  3. kolego "butowanie" nie jest w moim stylu tym bardziej na zimnym - PARANOJA!!!! auto chwilami zachowuje się jakby tracił moc mówimy oczywiście o jeździe na zimno. jeśli ktoś nie potrafi fachowo - po koleżeńsku pomóc w problemie to niech nie włącza się w temat, zawsze znajdzie ktoś kto od razu wali głupie komentarze w takim właśnie stylu. Pozdrawiam Fanów
  4. Przepływka była wymieniana razem z tą gumą, krok czyszczony takie podstawy od razu zrobiłem ale nic nie pomogło... przyczyn może 100tysięcy wiem ale brakuje mi już pomysłów...
  5. Witam. Może ktoś pomoże w rozwiązaniu problemu. Otóż gdy silnik jest zimny, ruszamy dodajemy gazu i nic się praktycznie nie dzieje, auto się toczy, nie ma mocy, jakby nie dostawało wystarczająco paliwa ale to moja sugestia. jakby coś przerywało... ale sytuacja zmienia się gdy dostanie temperatury wtedy już jest wszystko ok. Czy może ktoś podpowiedzieć co to może być??? wymieniłem świece na Beru i przewody WN. pomóżcie proszę...
  6. Witam Kolegów. Posiadam Ukochaną E34 M20B25 :) którą chcę doprowadzić do stanu więcej jak świetnego. Zależy mi na dobrej robocie a nie na rzeźbie, zna ktoś speca od dobrej roboty z Warszawy lub okolic? Plan jest taki żeby po całości pomalować Buńkę w kolor oryginalny LACHS-SILBER METALLIC nr 203 budżet niestety tylko 3 tys (jaka praca taka płaca nie ukrywając...) za serdeczne odpowiedzi WIELKIE DZIĘKI!!! Pozdrawiam
  7. Witam. Moja cierpliwość sie skończyła. W piątek auto idzie na warsztat. Jak powiedzą co było przyczyną usterki podrzuce na forum. Pozdro
  8. Witam Ponownie. Problem niestety pozostał i nadal szukam rozwiązania. Zresetowałem kompa, jest troszkę lepiej ale nadal ta przypadłość pozostała. Mało tego, zauważyłem że auto trochę muli na wyższych obrotach tak jakby się męczył nie ma siły jechać, na PB i LPG identycznie. Przyszła mi myśl do głowy że może z zapłonem coś się dzieje, może się rozregulował, może cewka na wykończeniu już jest... co myślicie?
  9. Kolego Uzmel robiles ten patent z przeplywka? Podaj jaki rezultat.
  10. sprawdzę wtyczkę diagnostyczną w wolnej chwili, może coś tam przyśniedziało, może jakiś kabelek się odlutował... podrzucę efekt jak sprawdzę...
  11. kolego to strona z dieselkami a ja mam 1.8i benzynka... nie wiem czego mam tam szukać...
  12. no z wierzchu jest trochę spękany ale nie na wylot, tak jakby tylko zewnętrzna warstwa...
  13. podaj mi kolego dokładny adres konta, bo po tym nie wchodzi...
  14. Witam. Mam pewien problem ze swoją E36 1.8i 1993r. o co chodzi: falują mi obroty, czasem nawet od 400 do 1000 obrotów/min. wymieniałem na nowy krokowca - nic nie dało. Sprawdziłem przepływkę - efekt taki sam. Przytkałem układ dolotowy powietrza przy przepływce silnik nie zgasł, więc domyślam się że lewe powietrze. Posprawdzałem wszystkie gumowe elementy od dolotu itp poszukując jakiś dziurek, sparciałych elementów ale okazało się wszystko jest ok. nie mam pomysłu co mógłbym we własnym zakresie sprawdzić i ewentualnie naprawić... auto zachowuje się na benzynie jak i na gazie tak samo. PROSZĘ POMOCY
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.