Skocz do zawartości

Ogi23

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    320D M 47 2000 R

Osiągnięcia Ogi23

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Po wielu próbach i braku odpowiedzi poradziłem sobie sam. Podkręciłem trochę sztangę w strone turbo i wszystko jest w jak najlepszym pożądku.pozdr
  2. dziś zauważyłem że turbo na jałowym przy 2,5 tyś ma około 1500 a oczekiwany jest około 1300. czy to możliwe że łopatki sie zawieszają przy 2,5 tyś obr a później się kładą ponieważ przy 3,5 tyś obr ciśnienie jest takie same czyli zadane z oczekiwanym. Cięgno od turbiny luźno chodzi, może to zaworek??. przy 2,5 tyś do tego słychać dziwny gwizd z turbo jak są większe obr to już nie.Poradzicie coś ??
  3. Jednak temat nie do zamknięcia. Po Włoźeniu nowego używanego czujnika pojawił się błąd : 65 charge air pressure control control deviation/charge air pressure to high by more than 100 hPa 1 at engine speed 3266 RPM 1 at charge - air pressure 2484 hPas Możliwe że stary czujnik poprostu sie zawieszał kiedy było przeładowanie i dlatego nie było tego błędu??
  4. Ok błędu już nie ma po wymianie czujnika na ori uży. Włąsnie tylko błędu nie ma bo moc taka sama, przypuszczam że stary - nowy czujnik sie zawieszał (test live) i były błędy . Temat do zamknięcia
  5. dziś sprawdzałem czujnik w czasie jazdy i czujnik mierzy do pewnego momentu, później robi się 1024 jak kolega wcześniej pisał ale po pewnym czasie znów zaczyna mierzyć, spróbuje go jeszcze przeczyścić ale jak dojdzie do wymiany to kupie teraz orginalną używke. Co o tym sądzicie "zawieszał" sie tak komuś ten czujnik??
  6. kolego pisałem już że wymieniałem i wiem jak go sie wymienia. Wartości doładowania się zmieniają
  7. tylko kolego turbo dmucha normalnie i właśnie oto chodzi ale dlaczego jest ten błąd ??
  8. byłem teraz sprawdzić inpą i ciśnienie doładowania na wyłączonym silniku jest 1014 - 1013. Może gdzieś jest uszkodzony kabel?? Ten błąd nie wyskakuje od razu jak go skasuje nawet nie wyskakuje jak go przygazuje dopiero wczasie jazdy. Może jak zdejmowałem kolektror źle poprowadziłem kabel i sie przeciera podczas jazdy ??
  9. A czy może to być błąd od przeładowania lub niedoładowania??
  10. Witam Ostatnio pojawił mi sie błąd w DIS : 36 Charge-air-pressure sensor -- Signal, short circuit to positive -- -- -- Currently not present Sporadic fault 1. at engine speed 2561,5 rpm A w inpie: 54 boost pressure sensor Error frequency : 57 Engine speed : 2561,50 {1/min} Einspritzmenge : 54,52 {mg/Hub} Engine speed : 2303 {1/min} Einspritzmenge : 43.14 {mg/Hub} Signal Short circuit after B+ Error currently not available Error sporadic Czujnik ciśnienia wymieniony jakiś rok temu, Błąd jest sporadyczny z tego co pisze miał ktoś już tak Może to być problem z jego podłączeniem ???? Pozdrawiam
  11. a możliwe jest żeby to było od tego IC
  12. ja użyłem wkręta o odpowiedniej średnicy
  13. W elemencie nr 6 tam gdzie się styka z rurą od przepływki założyłem opaske i teraz moje pytanie ta rurka od odmy wchodzi w taką rurkę czy uwas jest to wciskane czy zgrzane ?? umnie jest zgrzane, wziołem trochę superglu (nie miałem nic innego) i to przesmarowałem wokoło przejechałem się i jest dużo lepiej ale czuć jeszcze przerwe to zależy jak się mu zachce albo 2500 albo już 2200 ??? ale później ciągnie normalnie przynajmniej tak mi się wydaję :D
  14. Dokładnie kolego jest tak jak piszesz :D
  15. Kolego ja jeżdze bez i nic się nie dzieje. W zime silnik szybciej się nagrzewa i jak osiągnie odpowiednią temperature to się otwierają taki niby "karton" :D . Jak ich nie masz proponuje zaślepić podciśnienie odrazu na trójniku na głównym węźu od serwa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.