Skocz do zawartości

szabasso

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X1 E84 2.0d 184hp 2012r.
    Było:
    E90 320d 163hp
    E36 320i 150hp

Osiągnięcia szabasso

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Czyli jednak częstotliwość wypalania DPF zależy od rodzaju trasy. Jeśli chodzi o info czy proces wypalnia sie rozpoczął czy nie to u mnie w automacie nic sie nie zmienia a jedynym objawem jest wzrost temperatury do około 500-600 stopni przed DPF.
  2. Witam, Nie wiem czy koś się podjął obserwacji DPF poprzez Carly for BMW ale może jednak :D Posiadam oryginalny moduł Carly for bmw drugiej generacji. Samochód ma oryginalny przebieg 66k km. I tak po wypaleniu DPF poziom SOOT Mass-y spada do około 2gram jednak jeśli samochód jeździ po mieście (mam około 20km do roboty) to proces uruchamia się bardzo często bo co około 200km przy poziomie Soot mass 29gram(na początku sadzy przybywa bardzo szybko tak do około 15gram a potem zwalnia) Natomiast jeśli jadę w dłuższą trasę taką 300km(przy średniej prędkości około 100km/h) plus trochę jazdy po mieście tak około 30km to proces wypalania DPF uruchamia się dopiero po około 400km-500km? Czy może ktoś zauważył taką prawidłowość?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.