
borek625
Zarejestrowani-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
e46 320d 136km
Osiągnięcia borek625
Debiutant (2/14)
0
Reputacja
-
Witam Na wstępie zaznaczę, że szukałem odpowiedzi w innych tematach i jej nie znalazłem, dlatego postanowiłem założyć osobny temat. Wczoraj wieczorem wróciłem do domu i zaparkowałem auto. Dzisiaj rano, gdy chciałem je odpalić pojawił się problem. Kontrolki się świecą. Świece nagrzewają się prawidłowo. Mimo to samochód nie odpala. Rozrusznik się kręci, jednak nie chce zaskoczyć. Dodam, że jak dotąd nie miałem problemów z odpalaniem. Zawsze działało na dotyk. Beemke ładowałem prostownikiem oraz przez kable z innym autem. Nic to nie pomogło. Dodatkowo mieszkam na dość stromej górce (około 100m), próbowałem również odpalić auto "z popychu", niestety zero poprawy. Moje pytanie brzy czy jest ktoś mi w stanie pomóc i naprowadzić co może być przyczyną? z góry dziękuję za pomoc
-
ponawiam pytanie Zdjalem zderzak i problem pojawil sie przy masce gdyz zamek sie zakleszczył i nie idzie podniesc jej do gory. Co moge zrobic w tej sytuacji? odkrecic zamek? jakos go wylamac? czy moze bardziej radykalne metody - ostroznie uzyc szlifierki? prosze o pomoc
-
tak, 2000 za calosc (czesci, zlozenie i malowanie) co do czesci to najwazniejsze juz mam, sa w tym samym kolorze i nie wymagaja zadnych poprawek, tak wiec twoje wizje co do czesci sa nic nie warte (macha, zderzak z belka i nadkole), a co najwazniejsze zaplacilem za nie prawie polowe tego co chcial mechanik. Zdjalem zderzak i problem pojawil sie przy masce gdyz zamek sie zakleszczył i nie idzie podniesc jej do gory. Co moge zrobic w tej sytuacji? odkrecic zamek? jakos go wylamac? prosze o pomoc
-
auto ogladal blacharz moj blad nazywajac blacharza mechanikiem mimo iz mialem go na mysli i chyba kazdy to zrozumial :)
-
generalnie chce 1400 za czesci i 600 za robote ale znajac naszych fachowcow na czesciach tez by sobie zarobil
-
dzieki za szybka odp no wlasnie wczoraj ja sciagnalem, znalazlem to czego potrzebuje i postanowilem sie zapytac tutaj. W takim razie chyba mnie przekonaliscie i zrobie to sam. Jak cos bede sie pytal. A teraz druga czesc pytania, a mianowicie chodzi o kolor. Wedlug vinu jest to SCHWARTZ II (668). I tutaj chcialbym sie dowiedziec czy znajde gdzies ten kod na masce czy lepiej jakbym odkrecil jakas mala czesc z auta (np. klapka od wlewu paliwa) i pod kolor szukac czesci? pozdr
-
Witam Zacznę od tego, iż nie do końca wiem czy umieszczam temat w odpowiednim dziale, jeśli nie prosze o przeniesienie. Kilka dni temu miałem pierwsza w zyciu stluczke. Jechalem dosc mocno zasniezona droga +/- 60km/h. Droga sie konczyla z mozliwoscia skretu w lewo lub prawo. Ja chcialem skrcic w lewo. odpowiednio wczesniej zaczalem hamowac i tu pojawil sie problem. Bo o ile na calej trasie byl snieg to pod koniec przy zakretach bylo bardzo mocno wyslizgane i na asfalcie byl sam lod (chodzac pieszo po tym kawalku ciezko bylo utrzymac rownowage). Nacisnalem hamulec, auto nic, krece kierownica, nic. Zadnej kontroli. I tak sie slizgajac przejechalem przez droge i z predkoscia +/- 20 km/h uderzylem w drzewo. Na drugi dzien sciagnalem do siebie mechanika, on obejzal i stwierdzil ze do wymiany jest maska oraz przedni zderzak razem z belka mocowania zderzaka i to wszystko. Chłodnica cała, wzmocnienie czolowe/ pas przedni cale, nie ruszone. I tutaj pojawia się moje pytanie gdyż rzucił mi cene 2000zl za calosc. Ogladajac czesci na allegro i dzwoniac po roznych szrotach jestem przekonany, iz moge skompletowac wszystkie potrzebne czesci w cenie ponizej 1000zł. Problemem jest ich zamontowanie. Czy jestem w stanie samemu zamontowac wspomniane czesci i dobrze je spasowac (glownie chodzi mi o maske, przelozenie zamka, silownikow). Czy jest to raczej trudna czynnosc i powinienem polegac na doswiadczonym mechaniku. Mam jeszcze jedno pytanie, ale o nim pozniej. z gory dziekuje za odpowiedz
-
Witam Od pewnego czasu w moim e46 zaczela sie swiecic kontrolka od hamulcow. Mialem to zrobic ale nie mialem czasu i przekladalem ta czynnosc z dnia na dzien. Przedwczoraj w trakcie jazdy zapalily sie dodatkowe 3 kontrolki (ABS, trakcja oraz reczny), po przejechaniu kilku km zniknely, nastpenie po kilku znowuy sie zapalily, potem zniknely i tak w kolko pare razy. Dzisiaj mialem to samo. Na forum przeczytalem ze to wina czujnika ABS. I tutaj moje pytania. Czy najlepiej byloby wymienic caly komplet (tarcze, klocki, czujnik), czy tylko klocki i czujnik? Czy wspomniany czujnik ABS jest w komplecie czy tez trzeba kupic go osobno? Jaka firma (klocki, tarcze) jest godna polecenia? z gory dziekuje za pomoc pozdr
-
Problem rozwiazany :) nie byla to wina wezyka przelewowego jak sugerowal yoshimura lecz wczoraj wieczorem gadalem z kolega (uczen 2 klasy technikum samochodowego) i powiedzial zebym zatkal wezyk od podcisnienia i sprobowal odpalic. Nic to nie dalo. Druga opcja bylo zresetowanie komputera za pomoca odpiecia "minusa" od akumulatora na ok 1 minute. Zadzialalo :) auto odpalilo za pierwszym razem Mowil mi ze cos sie moglo z elektronika stac i zablokowalo mozliwosc odpalenia auta i jak widac mial racje :)
-
no ok,mogly sie dostac ale czy to moze byc przyczyna tego ze auto nie chce zapalic? prosze o pomoc gdyz zalezy mi na czasie a w mechanice jestem zielony
-
Witam Ostatnio moje e46 320d 136ps zaczelo miec problemy z przyspieszeniem. Probowalem roznych rzeczy i nic nie pomagalo. Dzsiaj znalazlem informacje ze zapchany zawor egr oraz zaworek nim sterujacy rowniez moga byc odpowiedzialne za "mulenie" auta. zgodnie z zaleceniami wg tego tematu http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=58715 postanowilem wyczyscic egr. poluzowalem opaski i zdjalem waz, potem odczepilem wezyk z podcisnieniem. Jednak nie moglem znalezc przedluzanego klucza nr 10 ( 11 i 9 byla;/). sprobowalem go wyczyscic bez odkrecania od kolektora :mad2: . Czyszczenie polegalo na zerwaniu grubszej warstwy osadu za pomoca srubokretu, nastepnie szlifowanie papierem i na koniec sucha szmatka. Po zabiegu, zmontowalem wszystko tak jak bylo. Odpalilem silnik. odpalil bez problemu jednak strsznie kopcil i odglos pracy silnika byl nienaturalny, calkiem inny niz przed czyszczeniem. Wylaczylem silnik. Po chwili znow chcialem go odpalic lecz nic z tego. Wogole nie chce odpalic. Co moglo sie stac? czy mozliwe jest ze jakies zanieczyszczenia dostaly sie do kolektora :mad2: ? czy cos przez przypadek odlaczylem? co mam sprawdzic? czy moze cos innego? Prosze o pomoc.
-
Proszę: Wyposażenie Dane pojazdu Art. Wartość Numer podwozia WBAAL71030KE29673 Kod typu AL71 Typ 320D (EUR) Typoszereg E E46 (4) Seria 3 Rodzaj konstrukcji LIM Układ kierowniczy LL Drzwi 4 Silnik M47 Pojemność skokowa 2.00 Moc 100 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor SCHWARZ 2 (668) Tapicerka STOFF FLOCK RAUTE/ANTHRAZIT (E3AT) Data prod. 1998-11-04 Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S441A SMOKERS PACKAGE Pakiet dla palących S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna S660A RADIO BMW REVERSE Radio BMW Reverse (C42) L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/Austria S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Brak konserwacji pokrycia zewn. Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S305A REMOTE CONTROL FOR CENTRAL LOCKING Pilot do zamka centralnego S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów S832A BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT akumulator w bagażniku dzieki
-
bardzo prosze o rozkodowanie nr vin WBAAL71030KE29673 z gory dziekuje
-
przeplywke przelozylismy do e46 320d kumpla i nie bylo zmian a poza tym pod kompem bylo auto podpiete i zadnych bledow nie wykazalo. Ide zobaczyc ta srube napisze czy cos sie zmienilo
-
na 4 do 15-16 na 5 11-12 a u Ciebie ?